ادامه تظاهرات مردم آمریکا علیه سیاست‌های ترامپ در زیر باران

یکی از مشاوران سابق هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از زمان بازگشت ترامپ از سفر خود در روز دوشنبه این تظاهرات را سازماندهی کرده است.

تظاهرات علیه سیاست های ترامپ در حالی مقابل کاخ سفید ادامه دارد که رئیس جمهور آمریکا این آخر هفته را در باشگاه گلف خود در نیوجرسی می گذراند و در کاخ سفید حضور ندارد.

سازمان دهنده این تظاهرات اعلام کرد: بیش از 1300 کمک اهدایی دریافت کرده است که مبلغ کل این کمک ها به 31144 دلار می رسد. این بدان معناست که تظاهرات ضد ترامپ همچنان ادامه خواهد داشت.

ادامه اعتراضات مقابل کاخ سفید برای ششمین روز متوالی+ تصاویر

ادامه اعتراضات مقابل کاخ سفید برای ششمین روز متوالی+ تصاویر

گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از مردم برای حضور در این اعتراضات از شهرهای دیگر آمریکا به واشنگتن دی سی سفر کرده‌اند.

این تظاهرات در اعتراض به اظهارات دونالد ترامپ در کنفرانس خبری مشترک با ولادیمیر پوتین در فنلاند برگزار شده است. دونالد ترامپ در این کنفرانس اعلام کرد که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مداخله نکرده است. وی همچنین تحقیقات آژانس های اطلاعاتی آمریکا درباره دخالت ادعایی روسیه در این انتخابات را زیر سؤال برد. وی پس از آن تلاش کرد اظهارات خود را اصلاح کند و گفت منظور او این بوده که هیچ دلیلی نمی بیند روسیه در انتخابات آمریکا مداخله نکرده باشد!