تسلیحات رژیم صهیونیستی در دستان تروریست ها

«آرئیل هوروویج» گغت: این شرکت ها قراردادهایی برای فروش سلاح با نظام های دیکتاتور در سرتاسر جهان به امضا رسانده اند و تنها یک ممنوعیت وجود دارد و آن اینکه سلاح به دشمنان رژیم صهیونیستی فروخته نشود. این شرکت ها همچنین به گروه ها و سازمان های تروریستی زیادی در جهان سلاح فروخته اند.

آنها انواع و اقسام تجهیزات نظامی از تفنگ گرفته تا پهپاد و هواپیماهای جاسوسی به کشورها و سازمان های مختلف می فروشند. گزارش های منتشر شده نشان می دهد که سلاح هایی که طرف های درگیر در جنگ داخلی کامرون مورد استفاده قرار می دهند، ساخت همین شرکت های اسرائیلی است. بر پایه این گزارش ها، تقریبا در بیشتر نقاط جهان سلاح های اسرائیلی دیده می شود.

این نویسنده اسرائیلی بیان کرد که نیروی دریایی میانمار برای کشتار و قتل عام مسلمانان در این کشور از سلاح های اسرائیلی استفاده می کند و ماه آوریل، میانمار ۶ فروند کشتی جنگی اسرائیلی را خریداری کرد و علاوه بر این، رژیم صهیونیستی دستگاه های شنود و جاسوسی و پهپاد  هم در اختیار ارتش میانمار قرار داده است.

سلاح و تجهیزات اسرائیلی از طریق فرودگاه بین المللی «بن گوریون» به گروه های مسلح و جنایتکار در رواندا هم که در سال ۱۹۹۴ درگیر جنگ داخلی بود، ارسال شده است.

«آرئیل هوروویچ» خاطرنشان کرد که از ۳ طریق می توان فهمید که سلاح های اسرائیلی در خارج به کجا برده خواهد شد: نخست از طریق کشورهایی که سلاح اسرائیلی را وارد می کنند، دوم از طریق سازمان ها و نهادهای حقوق بشر فعال در مناطق جنگی که سلاح های اسرائیلی در آنجا به کار برده می شود و سوم از طریق درز اخبار محلی  و از این طریق می توان فهمید که اسرائیل تقریبا به اکثر کشورهای جهان به جز کشورهایی که آنها را دشمن می داند، سلاح صادر می کند.

به گفته وی، در هر کجای دنیا که جنگ داخلی درگرفته است، معمولا سلاح های اسرائیلی دیده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

هوروویچ اعلام کرد که ۳۵ درصد از قراردادهای تسلیحاتی رژیم صهیونیستی با اروپا و آمریکای شمالی، ۲ درصد با آمریکای لاتین و ۶۳ درصد با کشورهای آسیایی و آفریقایی از جمله کشورهایی که آمریکا و اروپا فروش سلاح به آن را متوقف کرده اند، است.

وی در پایان فاش کرد که ارزش کلی صادرات سلاح رژیم صهیونیستی به کشورهای مختلف به ۹ میلیارد دلار در سال می رسد. علاوه بر این، ارتش رژیم صهیونیستی بسیاری از افسران خود را برای آموزش گروه های شبه نظامی به کشورهای جهان سوم می فرستد.