بددهنی پسر ترامپ

کارل برنستین، روزنامه‌نگار کهنه‌کاری که در پوشش رسوایی واترگیت نقش داشت و جیم اسکیتو، خبرنگار شبکه خبری سی‌ان‌ان جزو خبرنگارانی هستند که در ژوئیه گزارش دادند مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ مایل است تا به شورای ویژه رابرت مولر بگوید که دونالد ترامپ درباره جلسه پسر ارشدش با یک وکیل روس که وعده ارائه اطلاعاتی علیه هیلاری کلینتون، نامزد سابق دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری را داده بود، اطلاع داشته است. این نشست جنجالی ژوئیه ۲۰۱۶ در برج ترامپ در منهتن برگزار شده بود.

دونالد ترامپ جونیور یکشنبه در توئیتی نوشت: خنده‌دار است که ببینیم سی‌ان‌ان کارل برنستین، یابوی چپگرا را پوشش می‌دهد. او و جیم اسکیتو، کارمند اوباما قطعا دادستان را اشتباه متوجه شده‌اند. با این حال سی‌ان‌ان همه جوره پای آن ایستاده است و از اخبار جعلی حمایت می‌کند. پیشتر سه خبرنگار بابت انتقاد غلط سی‌ان‌ان از آنتونی اسکراموچی (مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید) اخراج شدند اما این خیلی بدتر است!

مطلب خبری واشنگتن پست به دنبال گزارشی از سی‌ان‌ان منتشر شد که تاکید داشت مایکل کوهن می‌داند که ترامپ از اقدامات روسیه حین انتخابات مطلع بوده است. واشنگتن پست نوشت، این اطلاعات از گفت‌وگو با لنی دیویس، وکیل کوهن به دست آمده است. با این وجود، دیوس در روزهای اخیر تغییر موضع داد و گفت اطمینانی ندارد که آیا کوهن از قبل می‌دانسته که ترامپ درباره مداخله روسیه خبر داشته است یا خیر، خصوصا درباره جلسه در برج ترامپ.

دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ در توئیتش به گزارش واشنگتن پست اشاره کرد که با توجه به اطلاعات گزارش سی‌ان‌ان که یکی از نویسندگان آن کارل برنستین بود، نوشته شده بود. یک سخنگوی سی‌ان‌ان گفت: ما از مطلب خودمان دفاع می‌کنیم و از صحت آن اطمینان داریم.

سی‌ان‌ان هنوز به توئیت پسر ترامپ واکنشی نداشته است. رئیس‌جمهوری آمریکا هم شنبه وارد معرکه اقرار دیویس شد. او نوشت: وکیل مایکل کوهن درباره اظهاراتش شفاف‌سازی کرد و گفت موکلش نمی‌داند که آیا رئیس‌جمهوری آمریکا از نشست برج ترامپ که حاصلی هم نداشت، مطلع بوده است یا خیر. پاسخ این است که من درباره این جلسه اطلاعی نداشتم. باز هم شاهد یک داستان جعلی دیگر از یک رسانه جعلی دیگر هستیم!