راز علاقه ترامپ به توئیتر

یکی از کارکنان سابق سازمان ترامپ، اطلاعات جالبی در خصوص علت علاقمندی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به شبکه اجتماعی توئیتر، در اختیار مجله نیویورک قرار داد.

«جاستین مک کانی»، مدیر رسانه ای سازمان ترامپ بین سال های 2011 تا 2017، در مصاحبه با مجله نیویورک در توضیح بی تجربگی ترامپ در استفاده از اینترنت پرداخت و گفت: میلیاردر نیویورکی هیچ سررشته ای از اینترنت نداشت. او به ما دستور می داد پاسخ مردمی که به او توئیت می زدند را بدهیم! او در آن زمان یک گوشی موبایل تاشو داشت و پس از آنکه در سال 2012 یک گوشی اندرویدی خرید، شخصا شروع به توییت کردن پرداخت.

وی در ادامه گفت: او از من [مدیر رسانه ای سازمان] می خواست نظرات و پیام های توئیتری درباره او را چاپ کنم و با صدای بلند برایش بخوانم. سپس برخی از آنها را با ماژیک مشکی علامت گذاری می کرد و دستور می داد پاسخ آنها را بدهم.

مک کانی افزود: [زمانی که نظرات را برای او می خواندم] او می گفت می خواهم بیشتر از این ها ببینم. بیشتر بگیرید. بیشتر بگیرید.

این کارمند گفته است ترامپ در نهایت کار با شبکه های اجتماعی را فرا گرفت و از آن برای افزایش شهرت خود و دریافت نظرات دیگران استفاده کرد. او به گونه ای توئیتر را یکی از دلایل معروف شدنش عنوان کرده است.