جستجو برای پیدا کردن عامل عملیات برکان در کرانه باختری

یک منبع در سرویس امنیتی فلسطین به روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» رژیم صهیونیستی گفت، پس از عملیات صبح یکشنبه «برکان»، هماهنگی امنیتی گسترده‌ای بین اشغالگران و سرویس امنیتی فلسطین صورت گرفته است.

این روزنامه به نقل از این مسئول فلسطینی افزود، تبادل اطلاعات بین دو طرف در تلاش برای پیدا کردن عامل این عملیات که پس از اجرای آن متواری شده است وجود دارد.

این روزنامه مدعی شد سرویس امنیتی فلسطین اطلاعاتی را جمع آوری کرده و تحقیقاتی را برای پیدا کردن محل اختفای عامل این حمله انجام داده است و همچنین مسیر خروج او را دنبال می‌کند.

این مسئول فلسطینی به این روزنامه گفت، نیرو‌های فلسطینی برای پیدا کردن و بازداشت این فلسطینی تلاش می‌کنند و احتمال زیادی دارد که عامل این حمله خود را به سرویس اطلاعاتی فلسطین تحویل دهد چرا که فکر می‌کند آن‌ها او را به اشغالگران تحویل نخواهند داد.

روز یکشنبه یک جوان فلسطینی در یک منطقه صنعتی در کرانه باختری تجمع صهیونیست‌ها را هدف گلوله قرار داد که در پی آن دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و یک نفر دیگر نیز به شدت زخمی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تأیید این عملیات افزود جوان ۲۳ ساله فلسطینی با یک اسلحه دست‌ساز، صهیونیست‌ها را هدف قرار داده و سپس متواری شده است.