حمله صهیونیست‌ها به 80 هدف در غزه

 پس از آنکه رژیم صهیونیستی طی راهپیمایی‌های بازگشت دیروز (جمعه) پنج فلسطینی را به شهادت رساند و دهها نفر دیگر را زخمی کرد؛ در پاسخ به این اقدام، چندین موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های اسرائیلی شلیک شد و رژیم صهیونیستی هم در واکنش دست به حملاتی علیه نوار غزه زد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد جنگنده‌های این رژیم طی ساعات گذشته به 80 هدف متعلق به حماس در نوار غزه حمله کرده است.

«آویخای ادرعی» سخنگوی رژیم صهیونیستی در همین راستا گفت جنگنده‌های صهیونیستی دو پایگاه تولید سلاح پیشرفته در دو منطقه «العطاطره و نتساریم»، پنج نقطه نظامی در خانیونس، دیرالبلح، تل‌الزعتر، جبالیا و یک پایگاه آموزشی در رفح واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود همچنین یک تونل هجومی در خانیونس و نیز یک پایگاه رصد و مراقبت در بیت‌لاهیا واقع در شمال نوار غزه بمباران شد.

رژیم صهیونیستی پیشتر ادعا کرده بود 30 موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده و سامانه موسوم به گنبد آهنین جلوی 10 موشک را گرفته است.

جنگنده‌های صهیونیستی ساعاتی پیش یک ساختمان چهار طبقه غیرمسکونی در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند و کاملا با خاک یکسان کردند. ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود مدعی شد از این ساختمان به عنوان مقری برای دستگاه امنیت داخلی غزه وابسته به حماس استفاده می‌شده است.

 

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در صبح امروز (شنبه) نیز ادامه پیدا کرد، صهیونیست‌ها منطقه‌ای در خانیونس را بمباران کردند و در پاسخ به این اقدام، چندین راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.