سناتور آمریکایی از مردم خواست ترمز ترامپ را بکشند!

سناتور باب منندز از اعضای دموکرات مجلس سنای آمریکا ضمن کلاهبردار خواندن رئیس‌جمهور این کشور گفت: «ترامپ به ثروتمند شدن ازطریق برداشتن کلاه پیمانکاران و فرار مالیاتی معروف است.»

منندز گفت: «روز انتخابات روزی برای تغییر مسیر رویداد‌ها و متوقف کردن ترامپ است.»

تنور انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا حالا داغ شده است و مهمترین مسئله در این انتخابات ارزیابی عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور است.

این مسئله به اندازه ای اهمیت پیداکرده است که کارشناسان می گویند انتخابات نوامبر امسال به منزله همه پرسی درباره عملکرد ترامپ است.

در این میان سخنان شخصیتهای سیاسی و اجتماعی آمریکا علیه ترامپ جالب توجه است. سناتور باب منندز Bob Menendez از اعضای دموکرات سنای آمریکا از ایالت نیوجرسی امروز سخنان جالبی درباره ترامپ مطرح کرد. او از مردم آمریکا خواست ترمز ترامپ را بکشند!

منندز گفت: «رئیس جمهور ترامپ و رقیب انتخاباتی بنده باب هاگین Bob Hugin در حوزه های مختلف از حوزه مالیات گرفته تا نظام بهداشت و درمان، دیدگاههای شبیه هم دارند که ازنظر اخلاقی ورشکسته به شمار می روند. این مسئله اصلا تعجب آور نیست. ترامپ به ثروتمند شدن ازطریق برداشتن کلاه پیمانکاران و فرار مالیاتی معروف است. باب هاگین نیز شرکت سلجین Celgene را با چاپیدن بیماران و انتقال سود شرکت به خارج از کشور معروف کرد. این شیوه شاید برای یک شرکت نتیجه بدهد اما این شیوه برای اداره امور شهر اصلا مناسب نیست و به همین نسبت برای اداره کشور اصلا مناسب نیست. به همین علت است که انتخابات امسال بسیار حائز اهمیت است.»

منندز در انتقاد از جمهوری‌خواهان آمریکا گفت: «آنها همه جا را در اختیار خود دارند. آنها مجلس نمایندگان را در کنترل خود دارند. آنها اکثریت کرسی های سنا را هم در اختیار دارند. در نتیجه، هیچ نظام کنترلی ازجانب کنگره درباره عملکرد دولت وجود ندارد. وقتی مردم از من می پرسند که آیا ترامپ مطابق برنامه حرکت می کند در پاسخ باید عرض کنم که او به چندین شکل به کشور ضربه زده است. وقتی او نظام بهداشت و درمان کشور را از بین برد به کشور ضربه زد. وقتی او مالیاتهای املاک و مستغلات را تغییر داد یک میلیون و هشتصد هزار نفر از مردم ایالت نیوجرسی حدود هشت هزار دلار زیان دیدند. وقتی او تصمیم گرفت چاههای نفت فلات قاره ای در نزدیک نیوجرسی حفر کند به ما ضربه زد.»

وی افزود: «او به ما ضربه زده است و ما فردا با کمک شما او را گیر خواهیم انداخت. انتخابات برای آینده ما مهم است. انتخابات برای ترسیم روزی جدید است. روز انتخابات روزی است که پس از 48 ساعت می توان ترامپ را کنترل کرد (به علت نتیجه انتخابات). روز انتخابات روزی برای تغییر مسیر رویدادها است. روز انتخابات روزی برای متوقف کردن ترامپ است. روز انتخابات روزی برای پیروزی است و ما با کمک شما این کار را انجام خواهیم داد.»