شهید و زخمی در حملات جدید صهیونیست‌ها به غزه

اسکای نیوز در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد در جدیدترین حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، یک فلسطینی شهید و 3 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین پایگاه الخلیج آنلاین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک خانه را در شرق غزه هدف قرار داده‌اند.

پایگاه اینترنتی العهد لبنان نیز اعلام کرد کابینه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت حملات علیه حماس در نوار غزه ادامه یابد، اما از تخریب (انهدام زیر ساخت‌ها) پرهیز شود.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: اگر اشغالگران تجاوز خود را متوقف کنند، بازگشت به آتش‌بس امکان‌پذیر است.

درگیری‌های جدید بین رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت در نوار غزه وارد دومین روز خود شده است و این در حالی است که منابع اسرائیلی می‌گویند از روز گذشته بیش از ۳۰۰ موشک و راکت از غزه به سمت مناطق جنوبی فلسطین اشغالی شلیک شده است. برخی منابع نیز تعداد موشک‌ها را بیش از ۴۰۰ فروند اعلام کرده‌اند.

درگیری‌ها در نوار غزه پس از آن شروع شد که شب یکشنبه گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی با لباس مبدل به نوار غزه نفوذ کرده و با نیروهای جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درگیر شدند. درپی این درگیری‌ها، هشت فلسطینی از جمله «نور برکة» یک فرمانده حماس به شهادت رسید و یک افسر عالی‌رتبه صهیونیست نیز کشته شد.