دغدغه این روزهای ملانیا/ عکس

ملانیا مثل سال گذشته هزینه ی بسیاری را برای تزیین کاخ سفید به مناسبت کریسمس اختصاص داده است ؛ هزینه ای که مطمئنا توسط مردم این کشور واکنش هایی را به همراه خواهد داشت.

کریسمس 2019 کاخ سفید به چه شکل درآمد؟

روز گذشته تصاویر کاخ سفید تزیین شده برای کریسمس سال 2019 میلادی منتشر شد ، تصاویری که در آن درختان بزرگ کریسمس با روبان های مخمل و آویزهای مختلف دیده می شد.ملانیا امسال رنگ سفید، قرمز و آبی را به عنوان رنگ اصلی و غالب تزیینات انتخاب کرده است به نماد وطن پرستی .

ملانیا برای رونمایی از تم تزیینات کاخ سفید برای عید سال نوی میلادی عکسی گرفت که با دستکش قرمز رنگش در حال لمس درخت کریسمس است ؛ تصویر بعدی از درخت کریسمس اصلی کاخ سفید است که با روبان های مخمل آبی و نوارهای طلایی رنگ تزیین شده ارتفاعی بیش از 6 متر دارد.

 

در اتاق شرقی اتاق های سفارشی نمایش داده می شوند که از شهر نیویورک، سنت لوئیس، شیکاگو و سان فرانسیسکو با ساختمان های متمایز آنها نمایش داده می شود. در این اتاق ، 72 زیور آلات کاغذی دست ساز نشان دهنده شش منطقه در سراسر آمریکا از چهار چهار چوب نهال قهوه ای آویزان است. فضای بزرگ و سالن حاوی بیش از 14،000 زیور آلات قرمز که از 29 درخت آویزان است می باشد.

درخت در اتاق قرمز ویژگی های مورد علاقه برای کودکان دارد و دارای زیور آلات است که از فعالیت های مورد علاقه بچه ها، از جمله یک اسکیت بورد، یک لباس کاراته، یک پوستر فیلم، قطعات پنیر، اسکیت روی یخ، کتاب ها و دستکش های بیس بال، یادآور می شود ؛

https://www.afkarnews.com/

 

سلیقه جالب ملانیا ترامپ در کریسمس کاخ سفید

بخشی از تزیینات موجود در این تصاویر آویزهایی بود که ملانیا هرکدام را با هدفی انتخاب کرده بود ؛ لباس کاراته ، اسکیت بورد ، قاب عکس و ... که در میان آنها آویز توپی بیشتر از همه جلب توجه کرد چرا که ملانیا آن را به خاطر "بارون ترامپ " یعنی پسرش انتخاب کرده است و گفته است که آویز توپ برای احترام به علاقه پسرم انتخاب شده است.

https://www.afkarnews.com/

 

آویزهای درخت کریسمس کاخ سفید

کارت کریسمس رسمی کاخ سفید با استفاده از اچینگ طلای کاخ سفید در پوشش آن سبز است. این نشانهای از رئیس جمهور، بانوی اول و بارون ترامپ 12 ساله دارد.