تمجید حزب‌الله از عملیات مقاومتی در رام‌الله

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای با تقدیر از ملت فلسطین و با تأکید بر مبارزه با رژیم صهیونیستی، از عملیات شب گذشته در رام‌الله تمجید کرد.

به گزارش شبکه المنار، در این بیانیه آمده است که عملیات شب گذشته تأکیدی بر عزم ملت فلسطین برای آزادی سرزمین و بازپس‌گیری آن از دست اشغالگران است و پیامی به همه شهرک‌نشینان که در سرزمین فلسطین امنیت ندارند.

حزب‌الله تأکید کرد که فلسطینیان با این عملیات به شهرک‌نشینان گفتند: خانه‌ها و زمین‌هایی که از ما غصب کرده‌اید، همواره فلسطینی خواهد ماند.

در این بیانیه همچنین با ستایش روح مقاومت و انقلابی مردم فلسطین آمده است که فلسطینیان مبارزه خود را تا آزادی تمامی کشورشان ادامه خواهند داد.

در پی عملیات شب گذشته در رام‌الله، گروههای مقاومت فلسطینی در غزه نیز یک به یک پیام تبریک فرستادند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تبریک این عملیات، تاکید کرد که به رغم تلاش‌های گسترده برای نابودی مقاومت در کرانه باختری، عملیات‌های مقاومتی همچنان ادامه دارد و عملیات شب گذشته بیانگر قدرت مقاومت در ضربه زدن به دشمن و عبور از موانع امنیتی آن است.

جنبش «جهاد اسلامی» نیز بر پیروزی راهکار اشرف نعالوه (مجری عملیات مقاومتی برکان که به هلاکت دو صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر انجامید) تاکید کرد و در بیانیه خود آورد که این همواره راهکار و گزینه پیش‌رویی ملت مبارز فلسطین در برابر رژیم اشغالگر بوده است.

در عملیات مقاومتی شب گذشته چند جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک عوفرا واقع در نزدیکی شهر رام الله، 11 شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند. مجریان این عملیات که سوار بر خودرو بودند، به سلامت از محل متواری شدند.