چاپ پیام‌های توئیتری ترامپ روی دمپایی!

یک عکاس و هنرمند 27 ساله آمریکایی، پیام‌های ضد و نقیض دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در توئیتر را روی دمپایی چاپ کرد و در کمتر از یک ماه همه یک هزار جفت دمپایی تولیدی خودش را به صورت آنلاین به فروش رساند.

سم موریسون (Sam Morrison) هنرمند آمریکایی ساکن لس آنجلس، شغلی تمام وقت در صنعت آگهی داشت، اما در اوقات فراغت دست به کار شد و پس از تهیه مواد اولیه، پیام‌های توئیتری ترامپ را به صورت دستی روی دمپایی‌ها چاپ و فروش آنلاین آنها را آغاز کرد.

او به بیزنس اینسایدر گفت: «دونالد ترامپ 40 هزار پیام در پایگاه اجتماعی توییتر قرار داده است که اگر نگاهی گذرا بیندازید مطمئن باشید به دیدگاه‌های ضد و نقیضی برخورد خواهید کرد. من می خواستم این ریاکاری و دوگانگی (ترامپ) را برجسته کنم.»

موریسون برای بازاریابی هیچ هزینه‌ای نکرد و کار چاپ پیام‌های ترامپ روی دمپایی ها و بسته بندی آنها را خودش به تنهایی انجام داد. با این وجود، محصولات او از رسانه‌های بزرگ آمریکا و اروپا سر درآورد و کار تبلیغ و بازاریابی برایش مجانی تمام شد. به همین علت 10 درصد از درآمد هر جفت دمپایی را به اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا اهدا کرد.