زیباترین پلیس آلمان به شغلش بازگشت

آدریانا کولستار، لقب زیباترین پلیس آلمان را دارد. رئیس پلیس به او گفته، باید بین مدل بودن و اجرای قانون، یکی را انتخاب کند. آدریانا پلیس بودن را برگزید و دوباره به شغلش بازگشت.
کولستار 34 ساله در فضای مجازی بسیار محبوب است؛ فالوئرهای او بیش از 600 هزار تن می باشند و او منظم عکس های زیبایی از خود منتشر می کرد.‌
آدریانا در آغاز سال نو میلادی در یوتیوپ فیلمی از خود منتشر کرد و گفت، در مرخصی و سفر به دور دنیا که از جولای سال گذشته آغاز کرده بود، علاقه اش به مدل بودن کم شده و در ماه دسامبر هم با رئیسش صحبت کرده و رئیس نیز به او گفته که اگر می خواهی به کارت بازگردی، باید عکس ها و فیلم کمتری از خودت منتشر کنی و تعداد ویدئوها و عکس هایت را کاهش دهی!
آدریانا می گوید: منتظر ژانویه هستم، با وجود اینکه خوب می دانم ماه سختی خواهد بود زیرا باید همه چیز را کنار بگذارم، در اینستاگرام و فضای مجازی خواهم بود اما طبیعتاً نه به شکلی که در شش ماه گذشته بودم.
او با انتشار عکسی از خود در لباس پلیس، بازگشت خود به کارش را اعلام کرد. کولستار در مرخصی اش به میامی، دبی، آمستردام و کیپ تاون سفر کرده و علاقه مندان زیادی با او عکس یادگاری گرفته اند.