تشکیلات خودگردان ضد ملت فلسطین جنایت می‌کند

«فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس در توئیت خود، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به ارتکاب جنایت ضد ملت فلسطین متهم کرد.

فوزی برهوم در توئیت خود اقدام اخیر تشکیلات خودگردان فلسطین در آزاد کردن «عصام عقل» مسئول اصلی فروش و انتقال مالکیت اراضی و املاک فلسطینی‌ها در شهر قدس به اسرائیلی‌ها را جنایت ملی بزرگ در حق مردم فلسطین و سرنوشت و دارایی‌های آنان دانست و افزود لازم است همه فلسطینی‌ها در همه سطوح، این اقدام تشکیلات خودگردان را بررسی و مسئولان آن را بازخواست کنند.

فوزی برهوم افزود این کار می‌تواند درس عبرتی برای دیگران و هر کسی باشد که به حقوق مردم ما تعرض می‌کند چون آنان (سران تشکیلات خودگردان) متحد و شریک دشمن اسرائیلی در غارت ظرفیت ها و اموال فلسطینی ها هستند.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد: ما شخص محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و رامی الحمد الله، نخست وزیر آن را مسئول اصلی سرپوش گذاشتن بر این جنایت و آزاد کردن «عصام عقل» جنایتکار می‌دانیم.

گفتنی است تشکیلات خودگردان فلسطین چند روز پیش عصام عقل را آزاد کرد. این فرد که فلسطینی و دارای تابعیت آمریکایی است، ماه گذشته به جرم فروش و انتقال مالکیت زمین های قدس به اسرائیلی ها بازداشت شده بود.