خشم موساد از تحلیل خبرانفجاراخیردر دهلی‌نو

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس در دهلی نو، پس از انتشار خبر پیدا شدن رد پای گروهک منافقین در انفجار اخیر در دهلی نو، این گروهک با کمک رسانه های صهیونیستی واکنشهای همسویی از خود در این راستا نشان دادند.

روز گذشته با انتشار گزارش ' ' رد پای گروهک منافقین در ترور اخیر دیپلمات‌های اسرائیلی در دهلی‌نو "، رسانه‌های مختلفی از جمله خبرگزاری امارات، پی یو تی و ساهارا استار آن را بازتاب دادند.



با گسترده شدن این موج و فراگیر شدن این خبر، سایت‌های وابسته به سازمان منافقین نسبت به انعکاس این خبر در خبرگزاری فارس بیانیه های متفاوتی علیه این خبرگزاری منتشر کردند.

با نگاه آشکار به ترورهای اخیر دانشمندان هسته ای در ایران میتوان پی برد که گروهک منافقین و عوامل وابسته به موساد از یک نوع عملکرد واحد در نحوه ترور ها استفاده میکنن د چرا که در لغت نآمه جنگ روانی استفاده از یک نو حرکت واحد برای, بر اندازی در قرن حاضر حریف مقابل را بیشتر منحرف میکند تا استفاده از روش های مختلف.

در ترور اخیر دانشمندان هسته ای ایران از بمبهای مغناطیسی با روش نصب بر روی خودرو, ترور صورت گرفته بود و در تمام این روشها از یک موتور سوار استفاده شده بود که این روش کاملا مشابه روش ترور دیپلمات

رژیم صهیونیستی در دهلی نو بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دهلی نو، طبق آمار به دست آمده توسط پلیس اطلاعات هند(سی آی دی) فرد بمب گذار مواد منفجره را که هنوز به دلایل نامعلوم نوع آن نیز مشخص نشده، در پشت ماشین اسکورت دیپلمات رژیم صهیونیستی کار گذاشته بود که این دقیقاً مشابه همان ترورهای اخیر دانشمندان هسته ای ایران می‌باشد.

پس از مانور موفقیت آمیز ولایت که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز صورت گرفت و پس از آنکه دولت هند مجدد به خرید نفت از ایران شدیداً ابراز تمایل کرد، با توجه به شواهد آشکار و مشهور می‌توان پی برد رژیم صهیونیستی و گروهک منافقین راهی جز ترور‌های کور در کشورهای منطقه نمی دیدند.



از همین رو سناریوی نافرجام اخیر ترورهای کور در کشورهای آسیای شرقی تنها راه ایجاد تنش بین ایران و این کشورها برای اهداف شوم این سازمان‌ها بود.

نکته قابل توجه اینجاست که به خاطر فشارهای سیاسی که مقامات دیپلماسی رژیم صهیونیستی در دهلینو بر دولت هند وارد میکنند، پلیس این کشور هنوز نوع مواد منفجره را فاش نکردهاند که این نشان دهنده مشترک بودن نوع مواد منفجره به سازمانهای همدست با موساد است.