هلاکت ۳ متجاوز سعودی

در پی عملیات تلافی جویانه نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در اطراف جیزان سه متجاوز سعودی به هلاکت رسیدند.

در پی حملات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع متجاوزان سعودی در اطراف کوه "قیس" در جیزان سه تن از آن‌ها به هلاکت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش در ۲۴ ساعت گذشته به نقض توافق سوئد در الحدیده و سایر مناطق ادامه دادند.

متجاوزان و مزدوران آن‌ها به نقض توافق استکهلم ادامه می‌دهند و با تجاوزات بی وقفه خود به الحدیده و مناطق مختلف آن، آتش بس به دست آمده بر اساس این توافق و قطعنامه ۲۴۵۱ شورای امنیت سازمان ملل را نقض می‌کنند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی مناطق مختلف بخش "الظاهر" در صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز در دو عملیات نظامی مواضع و مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در عسیر را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که نیرو‌های یمنی موفق شدند با انجام عملیاتی برق آسا چندین تپه و منطقه را که تحت اشغال مزدوران ارتش سعودی در غرب مجازه در منطقه عسیر بود به کنترل خود در آورده و شماری از مزدوران را به اسارت بگیرند.

وی افزود که نیرو‌های یمنی با انجام عملیاتی مشابه مواضع مزدوران در اطراف گذرگاه علب در عسیر را هدف قرار دادند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.