به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، سران آل ثانی این روزها برای برهم زدن آرامش و امنیت عراق دیگر به اعزام تروریست بسنده نکردند بلکه برای نفوذ به عمق صحنه سیاسی این کشور عناصر جاسوسی به بغداد اعزام کردند.

در حالیکه قطر این روزها مجری دسیسه های غربی - صهیونیستی در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و برای براندازی نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دست به اقدامات و دخالت های بی سابقه ای زده است، اخیرا منابع عراقی از دخالت دوحه در امور داخلی بغداد خبر دادند.

به گزارش " اسلام تایمز "، دستگاه امنیتی عراق اعلام کرده است: یک جاسوس قطری را در بغداد که یقین می رود برای قطر در عراق جاسوسی می کرده است، دستگیر کردند.

شبکه الشرقیه عراق در خبری فوری اعلام کرد که عناصر اطلاعاتی و امنیتی این کشور شخصی را که ملیت قطری داشت در منطقه المنصور بغداد دستگیر کرده اند و این شخص که در بازداشت نیروهای امنیتی عراقی به سر می‌برد متهم به جاسوسی برای قطر از کشور عراق است.

بعد از خروج نظامیان آمریکایی از عراق، دوحه با همراهی ریاض برای ناامن جلوه داده عراق، شمار زیادی از عناصر تروریستی را به این کشور روانه کرد.

به گفته منابع آگاه دولت قطر علاوه بر اختصاص بودجه های هنگفت برای انجام عملیات های تروریستی در عراق، همچنین برای هدایت تروریست ها مرکزی ایجاد کرده بود و معاون ستاد فرماندهی قطر آن را مدیریت و فرماندهی می کرد.