جنجال جدید ترامپ

 ویدئویی که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در حساب توییتر خود برای به سخره گرفتن دموکراتها منتشر کرد، به دلیل نقض قانون کپی رایت از صفحه توییتر او حذف شد. گروه موسیقی راک «آر.ئی.ام» به دلیل استفاده ترامپ از یکی از آهنگ های آن در این ویدئو و نقض قانون کپی رایت از توییتر درخواست کرد که این ویدئو را حذف کند.

این توییت نخست بوسیله یک شخص دیگر در توییتر منتشر شده بود و رئیس جمهور آمریکا هم که علاقه زیادی به مسخره کردن دموکراتها دارد، آن را در صفحه توییتر خود منتشر کرد. این ویدئو واکنش دموکراتها را در هنگام سخنرانی سالانه دونالد ترامپ در مقابل کنگره به سخره می گیرد. در این ویدئو دموکراتهای منتقد ترامپ از جمله برنی سندرز، الکساندریا اوکازیو کورتز و سناتور میت رامنی حضور دارند. همچنین آهنگی از گروه موسیقی راک «آر.ئی.ام» بر روی این ویدئو اجرا شده است.

«مایک میلز»، یکی از اعضای این گروه موسیقی به همراه یک وکیل عضو شرکت «گروه موسیقی جهانی» از توییتر درخواست کردند که این ویدئو را به دلیل نقض قانون کپی رایت از حساب توییتر رئیس جمهور آمریکا حذف کند.

پس از حذف کامل این ویدئو، کاربران توییتر با این پیام در حساب توییتر ترامپ مواجه شدند: «ویدئو قابل نمایش نیست. این ویدئو به دلیل نقض قانون کپی رایت حذف شده است.»