مخالفت گروه های بحرینی با اقدام اخیر انگلیس علیه حزب الله

این گروه‌های بحرینی تاکید کردند که در نبرد شرافتمندانه مقاومت در برابر اشغالگران و گروه‌های تکفیری که دست پرورده دولت انگلیس هستند، در کنار حزب الله هستند.

در بیانیه ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین آمده است: دولت انگلیس که حزب الله را یک تشکیلات تروریستی اعلام کرده، گویا فراموش کرده علاوه بر تاریخ آکنده از جنایت خود علیه بشریت که در آن ده‌ها کشتار وحشتناک علیه بسیاری از کشورها و ملت‌های جهان ثبت شده است، چه نقش کثیفی در جنگ وحشیانه علیه ملت عزیز یمن دارد.

این بیانیه می‌افزاید: انگلیس واقعیتِ پوشش سیاسی این جنگ و ارسال کمک‌های تسلیحاتی و فناوری برای نظامیان این جنگ را نادیده گرفته و فراموش کرده است ده‌ها پایگاه نظامی در کشورهایی دارد که با زور سلاح و آتش آن را تحت سیطره خود در آورده و در این کشورها نفوذ کرده است.

از سوی دیگر جمعیت امل بحرین نیز ضمن مخالفت با اقدام اخیر انگلیس علیه حزب الله، از حمایت نامحدود انگلیس از آل خلیفه در سرکوب و نادیده گرفتن حقوق و مطالبات ملت بحرین انتقا د کرد.

جمعیت امل بحرین در بیانیه‌ای این تصمیم انگلیس را در راستای تبعیت ذلیلانه از دولت آمریکا و صهیونیست‌ها برشمرد و در عین حال تاکید کرد: ما در کنار حزب الله و رهبران آن هستیم.