شخصی که خانواده ترامپ را تهدید به مرگ کرده بود، بازداشت شد

نیرو‌های اف بی آی آمریکا شخصی را که بار‌ها پیام‌های تهدیدآمیز در رسانه‌های اجتماعی علیه جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، ایوانکا ترامپ و دونالد ترامپ جونیور، فرزندان رئیس جمهور آمریکا ارسال کرده بود، بازداشت کردند.

«چیس بلیس کولاسوردو» اهل واشنگتن است و تاکنون چندین پیام تهدید آمیز در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده و در آن گفته است که قصد دارد به جرد کوشنر صدمه وارد کند.

دادستان‌های آمریکا اعلام کردند در تاریخ ۲۶ فوریه سال جاری میلادی این شخص چندین ایمیل به تعدادی از رسانه‌های آمریکایی ارسال کرده و در آن‌ها گفته است که قصد دارد شخصا جرد کوشنر را به دلیل جنایت‌های بیشمارش، به قتل برساند. وی روز بعد هم یک تصویر تهدید آمیز در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد. این تصویر جرد کوشنر را در کنار یک اسلحه نشان می‌داد. در زیر این تصویر هم نوشته شده بود: یک گلوله باید به مغز مشاور رئیس جمهور آمریکا (جرد کوشنر) شلیک شود.

وی چند روز بعد هم تهدید‌هایی علیه ایوانکا و دونالد ترامپ جونیور مطرح کرد و گفت: آن‌ها حتی خطرناکتر از سوسک هستند و باید کشته شوند.

زمانی که نیرو‌های اف بی آی به منزل این شخص حمله کردند، وی مدعی شد که حساب‌های اجتماعی او هک شده است. در نهایت نیرو‌های اف بی آی او را بازداشت و او را روانه دادگاه کردند.