ترامپ: هرگز نگفتم مگان مارکل حال به هم زن است

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه از اظهارات انتقادی خود نسبت به مگان مارکل، همسر شاهزاده هری (پسر ولیعهد انگلیس) و عروس ملکه الیزابت عقب نشینی کرد و گفت من هیچگاه مارکل را «حال به هم زن» خطاب نکردم.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: من هیچگاه مگان مارکل را حال به هم زن نخواندم. این (موضوع) ساخته رسانه‌های اخبار جعلی است. دستشان رو شد! آیا سی ان ان و نیویورک تایمز و دیگر (رسانه ها) عذرخواهی می‌کنند؟ تردید دارم!

این در حالیست که روز گذشته رسانه‌ها گزارش دادند رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با روزنامه «سان»، «مگان مارکل»، همسر شاهزاده هری (پسر ولیعهد انگلیس) و عروس ملکه الیزابت را «حال به هم زن» خواند. ترامپ در آستانه سفر خود به انگلیس در مصاحبه با این روزنامه انگلیسی اعلام کرد: نمی‌دانستم که مارکل در دوره رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ آمریکا من را «تفرقه انداز» و «زن ستیز» خوانده است. من این را نمی‌دانستم. چه بگویم؟ نمی‌دانستم او انقدر حال به هم زن است.

شایان ذکر است، مارکل پیشتر در دوره رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ آمریکا از ترامپ انتقاد کرده و او را شخصی زن ستیز خوانده بود. مارکل همچنین گفته بود در صورتی که ترامپ در انتخابات آمریکا پیروز شود، او به کانادا نقل مکان خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ها، ترامپ در سفر خود به انگلیس، با اعضای خانواده سلطنتی دیدار خواهد کرد، اما مگان مارکل احتمالا به دلیل سپری کردن دوره مرخصی زایمان خود در این دیدار حضور نخواهد داشت.