۱۸ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شدند

نظامیان رژیم صهیونیستی به اقدامات جنایتکارانه خود از طریق تنگتر کردن حلقه محاصره ملت و یورش به شهرها و روستاها و تفتیش آن با قصد بیرون راندن فلسطینیان ادامه می‌دهند.

اخبار بین الملل_در همین راستا، نظامیان رژیم صهیونیستی دیشب 18 فلسطینی را در جریان یورش به منازل مسکونی آنها در «الخلیل»، «بیت لحم»، «جنین» و قدس اشغالی» بازداشت کردند.

به نوشته پایگاه «النشره»، «حسن بریجیه» مدیر دفتر مرکز مقاومت در برابر شهرک‌سازی در بیت‌لحم گفت که «شهرک‌نشینان با استفاده از بلدوزرهای نظامی به سمت منطقه "خله النحله" در جنوب بیت لحم یورش بردند اقدام به تخریب ۳۰۰ جریب از اراضی فلسطینی در منطقه مذکور کردند».

وی گفت که این اقدام رژیم صهیونیستی در چارچوب «طرح اسرائیل برای جدا کردن بیت لحم از ریف جنوبی آن و جنوب کرانه باختری» صورت گرفت.

یورش شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی با هماهنگی نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا، شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه تحت حمایت نظامیان رژیم اشغالگر مجددا به بیت لحم در کرانه باختری یورش بردند.

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست امروز مجددا به بیت لحم در کرانه باختری یورش برده و اراضی شهروندان فلسیطنى را تخریب کردند .

شهرک نشینان تقریبا هر روز با حمایت نیروهای اشغالگر صهیونیستی و با هدف یهودی سازی مسجد الاقصی و تحمیل قدرت رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی یورش می‌برند.