ترامپ بعد از ارسال نامه به کیم وارد کره جنوبی می‌شود

 سخنگوی دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری آمریکا برای یک سفر دو روزه به کره جنوبی شنبه عازم این کشور خواهد شد. ترامپ در این سفر که بعد از ارسال نامه وی به رهبر کره شمالی صورت میگیرد روز یکشنبه بعد از نشست گروه 20 در ژاپن با مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی دیدار خواهد کرد.

اخبار بین الملل- این خبر ساعاتی پس از آن منتشر شد که مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا ابراز امیدواری کرد نامه ترامپ راه برا برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای با کره شمالی باز کند.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی دراین باره گفت: ترامپ و مون مذاکراتی را درباره راهکارهای همکاری برای ایجاد صلحی ماندگار از طریق خلع سلاح کامل شبه جزیره کره و همچنین تقویت اتحاد دو کشور انجام خواهند داد.

یک رسانه ژاپنی در روزهای اخیر گزارش داده بود ترامپ ممکن است به منطقه غیرنظامی در مرز دو کره سفر کند. او در جریان سفر سال 2017 خواستار بازدید از این منطقه بود اما وجود مه سنگین مانع انجام آن شد.

چونگ سه هیون، وزیر اتحاد سابق کره جنوبی که مشاور رئیس جمهوری کره جنوبی در امور  کره شمالی بوده است در مصاحبه‌ای رادیویی گفت که احتمال سفر ترامپ به منطقه غیرنظامی وجود دارد.