تنها شکستن محاصره و توقف جنگ یمن را می‌پذیریم

محمد عبدالسلام، عضو انصارالله یمن و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت صنعا تصریح کرد: این پیامی به تمام اشغالگران خاک یمن است و دولت صنعا تنها راه حل فراگیر که منجر توقف جنگ و شکستن محاصره شود، می‌پذیرد.

اخبار بین‌الملل- رئیس هیئت مذاکره کننده دولت صنعا بر کشته شدن تعداد زیادی از رزمندگان یمنی در جریان عملیات "نصر من الله" نیز تاکید کرد.

عبدالسلام افزود: داده‌های ارائه شده بسیار کمتر از حجم عملیات است و این به انگیزه‌های امنیتی به دلیل تداوم عملیات بازمی‌گردد.

این عضو انصارالله یمن گفت: پیام‌های آمریکایی و انگلیسی وجود دارند مبنی بر اینکه عربستان خواهان توقف جنگ است اما تاکنون تعلل کرده است.

وی تاکید کرد: عملیات "نصر من الله" پیامی به تمام اشغالگران خاک یمن است با این مضمون که ما آنها را تعقیب خواهیم کرد.

عضو انصارالله فاش کرد، افشای عملیات مذکور مدتی طول کشید زیرا نیاز به آمادگی بزرگ برای تامین اسیران داشتیم.

در عین حال عبدالسلام تاکید کرد: ما با اسیران با احترام برخودر می‌کنیم در حالیکه ائتلاف سعودی اسیران ما را شکنجه و مجازات می‌کند.

عبدالسلام افزود: این عملیات پیشرفتی گسترده است و ادامه دارد و نمی‌خواهیم با هیچ اشتباهی در میدان آن را به مخاطره بیندازیم.

وی در این راستا تصریح کرد: بین اسیران و کشته‌ها افسران سعودی هستند زیرا ریاض در نبردهای اصلی به افسران یمنی‌ تکیه نمی‌کند.

این مسؤول یمنی ادامه داد: امارات همچنان جزو کشورهای متجاوز اشغالگر یمن است و از آن می‌خواهیم برای خاتمه حضورش در این نقش اقدام عملی انجام دهد.