نتانیاهو رقیب تازه پیدا کرد

یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب از احتمال ورود یک نامزد تازه به رقابت برای ریاست حزب «لیکود» خبر داد. 

اخبار بین الملل - آنطور که کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع مطلع در این حزب گزارش داده، «یولی ادلستین» رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی «به صورت جدی» در حال بررسی به چالش کشیدن ریاست « بنیامین نتانیاهو » بر حزب لیکود است.

پیش از این «گیدون سعر» از وزرای سابق کابینه رژیم صهیونیستی رسما برای شرکت در انتخابات درون‌حزبی و به چالش کشیدن نتانیاهو، نامزد شده است.

نظرسنجی‌های صورت‌گرفته در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد ادلستین از منظر محبوبیت در میان حامیان لیکود، در جایگاه پایین‌تری از نتانیاهو و سعر قرار دارد.

رژیم صهیونیستی از نزدیک یک سال پیش درگیر رقابت‌های انتخاباتی است و با وجود برگزاری دو انتخابات، نه نتانیاهو و نه رقبای وی موفق به تشکیل کابینه نشده‌اند. «رئوین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی در تلاش برای شکستن این بن‌بست، مأموریت انتخاب نخست‌وزیر را به پارلمان این رژیم محول کرده است.

پیش از این تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بود با ناکامی دو باره نتانیاهو در تشکیل کابینه و همچنین صدور رسمی کیفرخواست قضایی علیه وی، شماری از اعضای ارشد این حزب پشت پرده در حال برگزاری دیدارهایی هستند تا نتانیاهو را از ریاست حزب کنار بگذارند.