ترامپ از زنان قدرتمند هراس دارد

الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده دموکرات نیویورک معتقد است دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا از زنان قدرتمند و زنان آمریکای لاتین واهمه دارد.

اخبار بین الملل- جوان‌ترین نماینده مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه‌ای گفت: اگر رئیس جمهور تصور می‌کند من دیوانه ام و در عین حال با عقاید من موافقت کند، در واقع این یک مشکل خواهد بود.

کورتز گفت: او مشکلات زیادی دارد. او نژاد پرست است، ضد مهاجران است و علاوه بر آن دولتش فاسد است. او سابقه‌دار است. او از زنان قدرتمند، زنان آمریکای لاتین هراس دارد. او فردی (با رفتار‌های) غیراخلاقی است.

این نماینده دموکرات افزود: فکر می‌کنم همگان می‌دانند که او به چه چیز‌های معتقد است. داشتن چنین رئیس جمهور متعصبی برای کشوری با این همه تنوع (نژادی) خوب نیست. این رئیس جمهور به دلایلی انتخاب شد که من با آن مخالف هستم. مشکلات اقتصادی بسیاری وجود داشت و این‌ها همان دلیل انتخاب او بود. او این مشکلات را رفع نکرد.

پیشتر نیز رشیده طلیب، نماینده دموکرات ایالت میشیگان در کنگره آمریکا گفته بود رئیس جمهور این کشور از چهار نماینده زن رنگین پوست و دموکرات کنگره که چندی پیش آن‌ها را هدف حملات لفظی و نژادپرستانه خود قرار داد، می‌ترسد.

طلیب در مصاحبه با روزنامه انگلیسی گاردین گفت: با توجه به رویداد‌های هفته گذشته، این برای من کاملا شفاف است که او [ترامپ] از ما می‌ترسد. او از زنان رنگین پوست وحشت دارد، زیرا ما از او نمی‌ترسیم و واهمه‌ای از این نداریم که آزادانه عقاید خود را بیان کنیم و بگوییم که در کاخ سفید یک سفیدبرترپندار وجود دارد که نفرت را در دستور کار خود قرار داده است.