ترامپ: پلوسی ضربات عظیمی را بر آمریکا وارد کرده است

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا که در تعطیلات کریسمس در تفریگاه خود در «مار-آ-لاگو» (Mar-a-Lago) واقع در فلوریدای جنوبی به سر می برد، در تلاش برای فرار از استیضاحش در پرونده رسوائی موسوم به «اوکراین‌گِیت» اعلام کرد: او (نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان) از حزب جمهوریخواه متنفر است، از همه کسانی که به من رأی دادند متنفر است و ناامید نیز هست.

اخبار بین‌الملل- رئیس‌جمهوری آمریکا در این باره گفت: پلوسی ضربات عظیمی را بر این کشور وارد کرده، کار خوبی انجام نمی‌دهد و برخی از مردم فکر می‌کنند که او نمی‌داند چه کار دارد انجام می‌دهد.

این درحالیست که رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه در پیامی توئیتری اعلام کرده بود: همه آنچه از پلوسی رئیس مجلس نمایندگان (آمریکا) و سناتور «شومر» می‌بینیم، از این حکایت دارد که آنها تردید جدی دارند که شواهدی که تاکنون ارائه کرده اند به اندازه کافی خوب بوده و به شکل بسیار فوری، به دنبال یافتن شواهد بیشتری هستند. تنها راه کارساز بودن این روش، ایجاد نوعی فشار (در افکار) عمومی برای مطالبه شاهدان بیشتر است؛ اما «میچ مک کانل» (رئیس اکثریت جمهوریخواهان در مجلس سنا) آرا لازم را در اختیار دارد و می‌تواند این محاکمه (استیضاح ترامپ) را هر طور که می‌خواهد پیش ببرد.

گفتنی است، مجلس نمایندگان آمریکا چندی پیش ترامپ را در ۲ مورد اتهامی وی در ارتباط با پرونده رسوایی موسوم به «اوکراین گیت» استیضاح کرد و اکنون منتظر ادامه این روند در سنای آمریکا است.