گانتز: نتانیاهو به دنبال انتشار اخبار کذب درباره کروناست

رئیس حزب آبی و سفید روز شنبه گفت بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس حزب لیکود، به دنبال انتشار اخبار کذب در خصوص ویروس کروناست.

اخبار بین الملل - او هدف از این اقدام را کاستن از مشارکت رای دهندگان در مناطق وابسته به حزب چپ-میانه، حزب خود، اعلام کرده است. در واکنش، حزب لیکود به ریاست نتانیاهو گفت گانتز به خود لرزیده است.

در یک سال اخیر رژیم صهیونیستی با بحرانی به نام بحران انتخابات مواجه شده است. پس از حمله سال ۹۷ حماس به اسرائیل، برخی از شخصیت‌های جنگ طلب مانند لیبرمن از کابینه نتانیاهو خارج و کابینه وی را از اکثریت انداختند.

این مسئله منجر به برگزاری انتخابات زودهنگام در فروردین ۹۸ شد. در این انتخابات دو رقیب به نام نتانیاهو و بنی گانتز حضور داشتند که در نهایت هیچ کدام موفق به تشکیل ائتلاف با حضور ۶۱ نماینده از ۱۲۰ نماینده پارلمان اسرائیل نشدند و انتخابات زودهنگام دوم در شهریور ماه ۹۸ برگزار شد و باز نتیجه انتخابات به تشکیل کابینه منجر نشد.

در نهایت نیز قرار بر این شد انتخابات سوم زودهنگام در فلسطین اشغالی برگزار شود. این انتخابات روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۸ برگزار خواهد شد. نتانیاهو ترفند‌های زیادی را با هدف پیروزی در این انتخابات به کار برده است.