دیدار فرماندهان حشدالشعبی با وزیر دفاع عراق

فرماندهان تشکیلات تیپ انصار المرجعیه، لشکر رزمی العباس (ع)، لشکر رزمی امام علی (ع) و تیپ علی اکبر (ع) در هیئت حشد الشعبی وابسته به عتبات مقدسه با نجاح الشمری وزیر دفاع عراق دیدار و گفت وگو کردند.

اخبار بین الملل- فرماندهان حشد شعبی در این دیدار تاکید کرد:کشور عراق به دست دلاوران بنا نهاده شده است و نمی توان اجازه داد که عراق به سمت نامعلومی برود. شهروند عراقی از شمال تا جنوبش باید وجهه و اعتبار قانون را احساس کند.

وزیر دفاع عراق نیز در این دیدار گفت: نهاد نظامی عراق از جمله حشد شعبی امروز پافشاری فروانی بر حفظ وحدت و استقلال تصمیم گیری آن دارد.

وی افزود: "مرجعیت نجف، مرجعیتی برای همه عراقی ها در داخل و خارج این کشور است و ما باید از قدسیت و وجهه و اعتبار مرجعیت مرجعیت پاسداری کرده و از دستوراتش پیروزی کنیم. مرجعیت صاحب فتوایی است که وجهه و اعتبار عراق در بین کشورها را به آن بازگرداند.

الشمری گفت: آنچه برای ما مهم است، پاسداری از عتبات دینی، مرجعیت و اماکن حیاتی است که (مسئولیت حفظ امنیت و پاسداری از آنها را) در اختیار دارید. پاسداری از مرجعیت و کلام آن، همان پاسداری از عراق و ملت آن است زیرا مرجعیت سوپاپ اطمینان عراق و حامی همه اقشار و طوایف آن است.