زیان‌های سنگین کرونا به اقتصاد رژیم صهیونیستی

تا شامگاه دوشنبه شانزدهم مارس(۲۶ اسفند)، آمار مبتلایان به ویروس کرونا درمناطق اشغالی پس از ثبت ۷۸ مورد جدید به ۲۹۸ نفر افزایش یافت تا خبر بدی برای سران رژیم اشغالگر باشد.

اخبار بین الملل- بر اساس گزارش پایگاه صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز»، آزمایشهای پزشکی برای کرونا در بیمارستان هداسا در قدس اشغالی پس از بسته شدن آزمایشگاه وابسته به بیمارستان ایخیلوف در تل آویو به سه برابر افزایش یافته است. معاون رئیس آزمایشگاه بیمارستان ایخیلوف به ویروس کرونا مبتلا شده است.

پیشتر وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی به اشتباه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را ۳۴۴ نفر اعلام کرده بود که سبب توقف مبادله سهام در بورس تل آویو به مدت نیم ساعت پس از سقوط شدید سهام شد.

در همین چارچوب وزارت دارایی اسرائیل اعلام کرد که بحران ناشی از ویروس کرونا زیانهای سنگینی به اقتصاد اسرائیل به میزان ۴۵ میلیارد شیکل(۱۲ میلیارد دلار) وارد کرده است، این وزارت از اختصاص پنج میلیارد شیکل(حدود یک میلیارد دلار) برای مقابله با کرونا خبر داده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هم از فعال کردن مراکز اختصاص یافته برای اسکان بیماران مبتلا به کرونا خبر داده است که شامل چهار هتل است.