کرونا  ۱۰۰ هزار نفر را در جهان کشت

بر اساس آمار منتشر شده، تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان به ۱۰۱ هزار و پانصد نفر رسیده است همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان به یک میلیون و ۶۷۵ هزار نفر رسیده است.

اخبار بین الملل-در حال حاضر بیشترین تعداد مبتلایان ویروس کرونا در جهان متعلق به آمریکاست. تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به ۴۸۹ هزار نفر رسیده و قربانیان این ویروس در این کشور نیز به ۱۸ هزار نفر رسیده است.

بعد از آمریکا ، اسپانیا با بیش از ۱۵۷ هزار مبتلا بیشترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در جهان را دارد. قربانیان کرونا در این کشور اروپایی نیز به بیش از ۱۵ هزار و ۹۰۰ نفر رسیده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته در اسپانیا ۵۲۳ نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست داده و ۳ هزار و ۸۳۱ نفر نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

ایتالیا نیز با بیش از ۱۴۷ هزار و پانصد مبتلا، سومین کشور در جهان از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا است. البته ایتالیا با بیش از ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر بیشترین قربانیان ویروس کرونا در جهان را دارد.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۷۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا جان خود را از دست داده و ۳۹۵۱ نفر دیگر نیز در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.