اهمیتی به توئیت‌های ترامپ نمی‌دهم

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دونالد ترامپ ، رئیس جمهور این کشور را «رهبری ضعیف» نامید و گفت اهمیتی به توئیت های رئیس جمهور علیه خود نمی دهد.

اخبار بین الملل- رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با ای بی سی درباره توئیت های چند روز اخیر ترامپ که در آنها او را احمق و ضعیف نامیده بود، گفت صادقانه بگویم من به توئیت های رئیس جمهور علیه خودم توجه زیادی نمی کنم. همانطور که گفتم او یک رهبر ضعیف است. او همیشه سعی می کند از زیر مسئولیت شانه خالی کند و تقصیرها را به گردن دیگران بیندازد.

پلوسی همچنین درباره عملکرد ترامپ در هنگامه شیوع ویروس کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت نگرانم که او بخواهد بر اساس آنچه تا پیش از این انجام داده، عمل کند.

رئیس مجلس نمایندگان افزود اقتصاد را نمی توان بر اساس اظهارات کذب بازگشایی کرد. 

ترامپ روز جمعه در پیامی توئیتری نوشت: نانسی پلوسی احمق! تو فرد ضعیفی هستی. تو یک رئیس بدبخت هستی. علت نفرت آمریکا از حرفه سیاستمداران افرادی امثال توست.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه خاطرنشان کرده بود: نانسی پلوسی احمق این (ویدئو) را از حساب توییتر خود حذف کرد. او خیلی بعد از آنکه من مرز با چین را بستم از همه خواست به "چایناتاون" (محله چینی‌ها در سانفرانسیسکو) سفر کنند. بر اساس گفته‌های وی، او مسئول مرگ بسیاری است. او یک سیاستمدار درجه سوم و بی کفایت است!

درگیری شدید لفظی میان ترامپ و پلوسی بعد از آن اوج گرفت که دموکرات‌ها از عملکرد ضعیف کاخ سفید در مبارزه با شیوع ویروس کرونا در آمریکا انتقاد کردند. سال جاری میلادی (۲۰۲۰)، سال انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست و عملکرد امسال ترامپ در کارزار انتخاباتی او سرنوشت ساز خواهد بود.