هشدار  بوریس جانسون به انگلیسی‌ها

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به شهروندان این کشور در خصوص کاهش محدودیت‌های اجتماعیِ ویژه شیوع ویروس کووید-۱۹ هشدار داد.

اخبار بین الملل- نخست وزیر انگلیس که دولت او آماده کاهش تدریجی قوانین سختگیرانه ویژه مقابله با شیوع کرونا می‌شود، روز یکشنبه از مردم این کشور خواست که با کاهش محدودیت‌های اجتماعی در این کشور، نسبت به خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا هوشیار باشند.

بوریس جانسون در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: هر کسی با هوشیاری و پیروی از قوانین در کمک به کنترل ویروس (کرونا) نقشی دارد. این همان راهیست که می‌توانیم برای نجات جان انسان‌ها در پیش بگیریم.

انگلیس در حالی آماده بازگشایی اقتصادی و کَاهش محدودیت های اجتماعی می‌شود که پس از آمریکا بالاترین میزان مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا را دارد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت انگلیس در مجموع تاکنون ۲۱۵ هزار و ۲۶۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است. از این تعداد ۳۱ هزار و ۵۸۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

وزیر مسکن انگلیس امروز اعلام کرد: لندن مجبور به ارسال چندین هزار نمونه آزمایش ابتلا به ویروس کووید-۱۹ به آمریکا برای انجام بررسی‌های لازم شده است. به دلیل وجود نقص در یکی از آزمایشگاه‌ها مجبور به ارسال این محموله حاوی نمونه‌های آزمایش ویژه کرونا به آمریکا شده ایم تا بررسی این نمونه‌ها در آنجا صورت گیرد.