داعش در حال تجدید قواست

چند منبع امنیتی غربی مدعی شدند که عناصر تروریستی داعش در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، در حال تجدید قوا هستند.

اخبار بین الملل-این منابع غربی به نشنال گفته‌اند که تروریست‌های داعش در حال تجدید قوا و آماده شدن برای انجام حملات تروریستی هستند.

نشنال به نقل از این منابع امنیتی مدعی شده که داعش با سوء استفاده از همه‌گیری ویروس کرونا در حال جذب نیرو است.

یکی از این منابع می‌گوید: شما نمی‌توانید چشم خود را بر روی این گروه ببندید، آن‌ها از بین نرفته‌اند و در حال تجدید قوا هستند.

این منبع امنیتی می‌افزاید: آن‌ها در نقطه اوج خود نیستند اما در حال پیشرفت هستند.

نشنال در ادامه ادعا می‌کند که عناصر تروریستی داعش با استفاده از موقعیت کنونی و شیوع ویروس کرونا در حال جذب نیرو هستند و با کمبود منابع مالی نیز مواجه نیستند.

اخیرا و همزمان با شیوع ویروس کرونا، تروریست‌های داعش حملاتی را در برخی مناطق و از جمله در عراق انجام داده‌اند.

با این وجود هفته گذشته دستگاه اطلاعات ملی عراق اعلام کرد که علی عبدالناصر قرداش، جانشین البغدادی سرکرده پیشین گروه تروریستی داعش بازداشت شده است.

دستگاه اطلاعات عراق در این باره اعلام کرد: عبدالناصر قرداش، تروریست معروف و نامزد جانشینی ابوبکر البغدادی سرکرده معدوم گروه تروریستی داعش دستگیر شد.

همچنین امروز سه‌شنبه نیز دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد والی عراق و معاون سرکرده گروه تروریستی داعش در دیرالزور سوریه به هلاکت رسیده است.

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از دریافت اطلاعاتی که این دستگاه ارائه داد و منجر به هلاکت تروریسم جنایتکار «ابوبکر بغدادی» شد و نیز پس از اقداماتی که قهرمانان ما در پیگیری و بازداشت جنایتکار تروریست «عبدالناصر قرداش» از خود به نمایش گذاشتند، به ملت بزرگمان امروز اعلام می‌کنیم «معتز نومان عبد نایف نجم الجبوری» ملقب به «حجی تیسیر» به هلاکت رسیده است.