واقعیت هایی وحشتناک از سرکوب معترضان نژاد پرستی آمریکایی ها

نیروهای پلیس آمریکا از سگ های خود برای تحت پیگرد قرار دادن معترضان استفاده کرده و با استفاده از خودروهای خود تلاش می کنند آنها را زیر بگیرند. ترامپ ، معترضان را خائن و تروریست توصیف می کند. این تصاویر متعلق به یک کشور عربی نیست بلکه امروز آمریکا شاهد آن است.

اخبار بین الملل-امروزه جورج فلوید که شعله این اعتراضات را برافروخت، در جهان عرب به اسم «بوعزیزی آمریکا» که شعله اعتراضات در جهان عرب را برافروخت شناخته میشود. نیروهای پلیس آمریکا علیه معترضان دست به اعمال خشونت زده و برخی نیز با سوء استفاده از این فضا اقدام به غارت مغازه ها کرده اند.

در این گزارش نوشته شده است: ترامپ دستور سرکوب معترضان داده و با پیش گرفتن روش رژیم های مستبد در جهان عرب، معترضان را تروریست خوانده و با سگ های پلیس آنها را تهدید می کند.

در همین خصوص خدیجه بن قنه، یکی از فعالان رسانه ای عرب نوشت: بوعزیزی آمریکا شعله بهار آمریکایی را برافروخت.

احمد منصور فعال رسانه ای مصری در شبکه الجزیره با انتشار یک فایل ویدئویی از حمله خودروی پلیس به معترضان آمریکایی نوشت: این تصاویر پیش از این در انقلاب ۲۵ ژانویه در مصر رخ داده است. ترامپ نخستین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است که حاکمان ایالتها را تهدید به استفاده از نیروی نظامی علیه معترضان می کند. به نظر می رسد آمریکا بر سر یک ۲ راهی قرار گرفته است. آیا ممکن است ترامپ تهدید خود را عملی کند؟

بسیاری از فعالا عرب نیز اقدامات ترامپ را با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر مقایسه کردند.