توضیح ترامپ درباره حال جسمانی خود

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ، در پیامی توئیتری، آهسته راه رفتن خود پس از سخنرانی برای فارغ‌التحصیلان نظامی در روز شنبه را توجیه و شیب زمین را دلیل مشکل خود اعلام کرد.

اخبار بین الملل-ترامپ در توئیتر خود نوشت: «رمپی که بعد از سخنرانی‌ام از رویش رد می‌شم شیب تندی داشت و طولانی بود، نرده‌ای هم نداشت تا دستم را از آن بگیرم و از همه مهتر لیز هم بود.»

او همچنین با کنایه به خبرگزاری‌ها گفت: «آخرین چیزی که می‌خواهم زمین خوردن برای داستان‌سرایی رسانه‌ها و خبر‌های دروغ آنان است.»

پس از سخنرانی ترامپ برای فارغ التحصیلان ارتش در روز شنبه و پیاده‌روی آهسته او در فضای مجازی هشتگ‌های «ترامپ حالش خوب نیست» (TrumpIsUnwell) و «ترامپ سکته مغزی» (TRUMPstroke) پست‌های زیادی را به خود اختصاص داده‌اند و گمانه زنی‌هایی از مساعد نبودن حال او در فضای مجازی بالاگرفته است. 

ترامپ که به تازگی ۷۴ سالگی خود را جشن گرفته در سخنرانی خود به نظامیان تبریک گفته و از حمایت دولت برای بازسازی دوباره ارتش و تقویت آن صحبت کرد و گفت: «آکادمی نظامی آمریکا بهترینِ بهترین‌ها، قویترین‌قوی‌ها، و شجاعترین‌ِ شجاعان را تحویل داده است. اینجا نمادی از فداکاری، شور، وفاداری و نظم است.»