گزارشگر همایش انتخاباتی ترامپ کرونایی شد

خبرنگاری که در تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ که شنبه گذشته در شهر تالسای اکلاهما برگزار شد، حضور داشت اعلام کرد تست کرونایش مثبت اعلام شده است. این خبرنگار که در خبرگزاری «اکلاهما واتچ» مشغول به کار است در این خصوص گفت روز جمعه متوجه مثبت بودن آزمایش کرونای خود شده است.

اخبار بین الملل-او در توئیتر خود نوشت «واقعا شگفت زده شدم. هیچ علامتی از بیماری نداشتم و حالم بسیار خوب است. در حقیقت امروز ۵ مایل دویده‌ام.» او در ادامه توئیت خود نوشت روز شنبه حدود شش ساعت در تجمع انتخاباتی ترامپ حضور داشته است.

این خبرنگار در ادامه توضیح داد که در آن مراسم ماسک زده بوده و سعی می‌کرده است فاصله اجتماعی را حفظ کند. او گفت تنها در یک مورد که برای گرفتن میان وعده رفته به دیگر افراد نزدیک شده بود. به گفته این خبرنگار او در این تجمع انتخاباتی به ترامپ نزدیک نشده است.

پزشکانی که نتیجه آزمایش این خبرنگار را اعلام کردند گفتند تعیین آنکه او در این تجمع به کرونا مبتلا شده و یا آنکه پیش از آن مبتلا بوده بسیار دشوار است.

این خبرنگار تنها فرد مبتلا به کرونا در تجمع انتخاباتی شنبه شب ترامپ نبوده است. پیش‌تر نیز اعلام شد شش نفر از کارمندان کارزار انتخاباتی ترامپ به همراه دو عضو سرویس مخفی که برای تدارک و آماده سازی این تجمع در شهر تالسا فعالیت می‌کردند نیز تست کرونایشان مثبت بوده است.

این درحالی است که دکتر بروس دارت، مدیر اجرایی بخش بهداشت و درمان این شهر، توصیه کرده بود این تجمع به دلیل افزایش موارد مثبت کرونا که بیشترشان در تجمعات مبتلا شده بودند به تعویق بیفتد.