نتانیاهو مثل قاتل جورج فلوید، روی گردن کنست نشسته است

«ایهود باراک» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی صبح  یکشنبه در گفت‌وگو با یک رسانه صهیونیستی، نخست وزیر کنونی این رژیم را همچون قاتل « جورج فلوید » سیاه پوست کشته شده در آمریکا توصیف کرد.

اخبار بین الملل- به نوشته روزنامه «جروزالم پست» « ایهود باراک » در گفت‌‌وگو با رادیو «Israel's 103FM» گفت که «بنیامین نتانیاهو» همانند پلیس سفید پوستی که با تکنیک زانون روی گردن جورج فلوید را کشت روی گردن کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نشسته است.

ایهود باراک در این گفت‌و‌گو با پرداختن به ماجرای ارتباط خود با «جفری اپستین» میلیاردر معروف آمریکایی متهم به  قاچاق و سوء استفاده جنسی از بانوان  که به طرز مشکوکی کشته شد،  اتهامات مطرح شده از سوی  نتانیاهو را رد کرد. ایهود باراک همچنین منکر دیدار با «رابرتس گوفر» از قربانیان ماجرای اپستین شد و گفت که هرگز او را ملاقات نکرده است.

ایهود باراک در این گفت‌‌وگو اطرافیان نتانیاهو را به تلاش برای بد نام کردن خود متهم کرد و افزود، این اطرافیان نتانیاهو بودند که تلفن «بنی گانتز» وزیر جنگ سابق و کنونی را هک کردند.

 نخست وزیر سابق رژیم اسرائیل با پرداختن به موضوع دستگیری «امیر هاسکل» مقام ارشد سابق نیروی هوایی اسرائیل که روز جمعه به علت شرکت در تظاهرات علیه فساد نتانیاهو دستگیر شد گفت، امیدوارم این موضع به انتصاب رئیس پلیس ربطی نداشته باشد. این  دستگیری کاملا بدون دلیل رخ داد و قاضی هم هاگل و دو نفر دیگر را آزاد کرد.

چند هزار نفر از ساکنان قدس اشغالی در اعتراض به فساد  نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی، شب گذشته مقابل اقامتگاه وی تظاهرات کردند. برخی رسانه‌ها شمار معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو در قدس اشغالی را حدود ۳ هزار نفر تخمین زده‌اند. در بین تظاهرات‌کنندگان، «موشه یعلون» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی و یک نماینده کنست نیز حضور داشتند.