با تمام قوا در برابر اسرائیل می‌ایستیم

«محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که باید در برابر طرح اشغال کرانه باختری ایستادگی کرد.

اخبار بین الملل-الهندی گفت که «طرح الحاق، از سالها پیش وجود داشته و از حمایت قوانین صهیونیستی برخوردار بوده است، ولی نتانیاهو و ترامپ برای وعده‌های انتخاباتی خود، آن را علنی کردند».

رادیو «النور» به نقل از این مسئول جهاد گزارش داد، پمپاژ خبری صهیونیستی درباره طرح اشغال کرانه باختری، بیانگر اجماع صهیونیستها بر سر این طرح است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی فقط به رقابتهای داخلی خود اهمیت می‌دهند، تصریح کرد، این رژیم هیچ ارزشی برای اروپا، روسیه و کشورهای عربی قائل نیست.

الهندی با تأکید بر اینکه تهدیدهای لفظی تشکیلات خودگردان فلسطین، هیچ ارزشی برای رژیم صهیونیستی ندارد، خاطر نشان کرد، اگر فلسطین در عرصه عمل، قدرت داشته باشد، بدان اهمیت داده خواهد شد.

این مسئول فلسطینی ادامه داد، فلسطین باید قدرتمند شود؛ زیرا کشورهای جهان به قدرتمند احترام می‌گذراند. ملت فلسطین هم علیه معامله قرن و طرح اشغال، متحد هستند و این اجماع باید از یک قدرتی برخوردار باشد تا در سیاست، وزن داشته باشد.

وی سیاست اشغال کرانه باختری را خطری برای کُل فلسطین عنوان و تأکید کرد که این سیاست باعث آوارگی و تجزیه کرانه خواهد شد و فلسطینیان حاضر در اراضی اشغالی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

الهندی ضمن هشدار نسبت به اجرای چند مرحله‌ای طرح اشغال کرانه باختری و سکوت جهان در برابر این مسئله، خاطر نشان کرد: «نیازمند مسیر جایگزین راهکار دو دولتی هستیم که غیر واقعی و پوچ شده است. باید با تمام قدرت و به ویژه مقاومت مردمی، با دشمن مقابله کنیم».