ترامپ: بایدن باید آزمایش زوال عقل بدهد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز بار دیگر جو بایدن ، رقیب دموکرات‎ خود را هدف حملات لفظی خود قرار داد و گفت بایدن باید آزمون شناختی (آزمون‌های شناختی ارزیابی کنندهٔ ظرفیت‌های شناختی انسان‌ها شامل انواع آزمون‌های ضریب هوشی و سطح زوال عقل است) انجام دهد هر چند احتمالا قادر به موفقیت در آن نخواهد بود.

اخبار بین الملل- ترامپ ادعا کرد بایدن فاش کرده که یک آزمون شناختی انجام داده است، اما احتمالا او برای آزمایش کووید-۱۹ مراجعه کرده است.

رئیس جمهور آمریکا از دموکرات‌ها خواست بایدن را وادار به این آزمایش کنند تا به شناخت ذهنی بیشتری درباره او برسند.

ترامپ در ادامه تصدیق کرده که خودش چنین آزمایشی را زمانی انجام داد که عده‌ای در انتقاد از اقداماتش، او را متهم کردند که «خودش نیست» و او با انجام این آزمایش سعی کرد به رغم انتقادات ثابت کند که عاقل است.

او در بخش دیگری از اظهاراتش درباره بایدن مدعی شد که گروه‌های چپ افراطی، بایدن را شست و شوی مغزی داده اند.

او اظهار کرد توافق انجام شده بین بایدن و برنی سندرز، نامزد سابق دموکرات‌ها و سناتور ورمونت به این معناست که چپ افراطی رقیب او را شست و شوی مغزی داده اند.

ترامپ تاکید کرد در صورتی که بایدن رئیس جمهور آمریکا شود به دلیل نفوذ گروه‌های چپ افراطی، کشور با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد و بورس سهام سقوط خواهد کرد.

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک را که همواره با او اختلاف نظر داشته است به باد انتقاد گرفت و ضمن انتقاد از عملکرد بلازیو گفت «شهر نیویورک غیرقابل تشخیص است».

ترامپ با اشاره به گستردگی اعتراضات ضد نژادپرستی در این شهر مدعی شد میزان جنایات همزمان با این اعتراضات در شهر نیویورک به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

او بلازیو را به دلیل ایستادن در کنار معترضین ضد نژادپرستی در این شهر محکوم کرد و از او خواست به پلیس اجازه دهد کار خود را انجام دهد.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد برخی می‌خواهند مانع پلیس در اجرای وظایفش شوند و پلیس را منسوخ کنند که این کار عملی نیست. او گفت دولتش در رابطه با اعتراضات آماده عمل است و ممکن است این کار را زودتر از موعد انجام دهد.

او اظهار کرد مشتاقانه خواهان اعزام گارد ملی به سیاتل برای مقابله با معترضان بود.