سناتور کاملا هریس: ترامپ فاسدترین رئیس جمهور آمریکا!

سناتور کاملا هریس (KAMALA HARRIS)، عضو دموکرات کمیته قضایی سنای آمریکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی نیوز گفت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا فاسدترین رئیس جمهوری است که او تاکنون دیده است.

اخبار بین الملل- مجری برنامه در ابتدا نظر او را در ارتباط با سخنان ویلیام بار، دادستان کل آمریکا در جلسه استماع کنگره پرسید.

هریس در پاسخ به این سوال گفت: او با اعضای کنگره رک و راست صحبت نکرد و در واقع باید گفت که با مردم آمریکا رک و راست صحبت نکرد. فکر می‌کنم تاریخ نشان داده است که دادستان کل این کشور مشاور فاسدترین رئیس جمهور در آمریکاست. این یک حقیقت است. 


مجری برنامه از او پرسید فکر می‌کنم ویلیام بار از پاسخ دادن به این سوال شانه خالی کرد که چرا همچنان به حمایت از دوستان دونالد ترامپ  ادامه می‌دهد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا او در این نشست پاسخ مشخصی در این باره ارائه کرد که چرا از دوستان تراپ حمایت می‌کند؟

هریس در پاسخ به این سوال گفت: به نظر من او قادر به هدایت سمتی نیست که برایش منصوب شده است. ویلیام بار ارشدترین مقام مجری قانون در آمریکاست. او در واقع نماینده مردم آمریکاست، اما این طور نشان داده و وظایف خود را به گونه‌ای انجام داده است که گویی وکیل شخصی و سیاسی دونالد ترامپ است.

او ادامه داد: همه اقداماتی که دادستان کل آمریکا تاکنون انجام داده است در همین راستا قرار دارد. سخنان او در ارتباط با مایکل فلین، راجر استون، لافارل این موضوع را نشان می‌دهد. آیا زمانی که نمی‌تواند این فرد  با مردم رک و راست باشد آیا می‌تواند در ارتباط با انتخابات صادق باشد؟

سناتور آمریکایی تاکید کرد که ویلیام بار نیرو‌های فدرال را به شهر‌های مختلف در آمریکا به ویژه پورتلند اعزام کرده است و در واقع در حال نشان دادن این موضوع است که از وقتش و از قدرتش به جای این ک به نام مردم استفاده کند در حال اختصاص وقت و قدرتش برای پیشبرد فرصت‌های سیاسی دونالد ترامپ است.


بیشتر بخوانید: دادستان کل آمریکا وکیل شخصی ترامپ می‌شود!


او گفت: بهترین راه مقابله با این روند این است که ما باید در انتخابات ماه نوامبر به پیروزی برسیم و در واقع بایدن باید برنده شود تا ما شاهد وجود یک نظام مبتنی بر عدالت در آمریکا باشیم که ارائه کننده ایده آل‌های ما در زمینه دموکراسی و مفاد قانون اساسی است که در واقع ویلیام بار به آن‌ها پایبند نیست.