معرفی رسمی نامزدی ترامپ پشت درهای بسته

نشریه هیل در گزارشی نوشت که مقامات کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان آمریکا در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس و سی ان ان تایید کردند رای گیری برای معرفی رسمی دونالد  ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران اواخر این ماه برگزار خواهد شد.

اخبار بین الملل- براساس این گزارش قرار است هیئت‌های جمهوری‌خواه ۲۴ اوت در شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی به طور رسمی برای معرفی نهایی دونالد ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه رای گیری کنند. بنابر گزارش‌ها این گردهمایی به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

هدف از این اقدام کاهش شمار افراد شرکت کننده در این گردهمایی به منظور جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا اعلام شده است.

سخنگوی کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به محدودیت‌های بهداشتی و محدودیت‌هایی که در ایالت کارولینای شمالی به اجرا گذاشته شده است در نظر داریم این گردهمایی را در روز‌های جمعه ۲۱ اوت و دوشنبه ۲۴ اوت به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار کنیم.

مقامات این کنوانسیون به گزارش نشریه هیل واکنشی نشان نداده اند.

یک مقام کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در گفت‌وگو با نشریه هیل اعلام کرد که هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است و ما همچنان در حال بررسی گزینه‌های مربوط به پوشش رسانه‌ای این گردهمایی هستیم.

این گردهمایی‌ها اغلب تحت پوشش کامل رسانه‌ها برگزار می‌شود.

یک مقام کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان اعلام کرد احتمال نمی‌رود دونالد ترامپ این نامزدی را با یک سخنرانی عمومی بپذیرد. چنانچه او شخصا در این گردهمایی حضور داشته باشد به احتمال زیاد بدون حضور رسانه‌ها به طور خصوصی از هیئت‌های جمهوری‌خواه قدردانی خواهد کرد.

بنابر گزارش آسوشیتدپرس، رئیس انجمن خبرنگاران کاخ سفید این تصمیم را نادرست خواند و از کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان خواست تا در این تجدیدنظر کنند.