نارضایتی ۶۵ درصدی از نحوه مقابله نتانیاهو با کرونا

همزمان با برگزاری تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو در اراضی اشغالی، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نظرسنجی عمومی را درباره میزان رضایت صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو برگزار کرده است.

اخبار بین الملل- بر اساس این نظرسنجی، اکثر صهیونیست‌ها از رویه بنیامین نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا ناراضی‌اند. آنها معتقدند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نتوانسته به طور موثر با پیامدهای منفی اقتصادی شیوع ویروس کرونا مقابله کند.

حدود ۶۵ درصد از مدیریت نتانیاهو ابراز نارضایتی کرده‌اند، در حالی که تنها ۳۴ درصد فکر می‌کنند که عملکرد وی قابل قبول بوده است.

نظرسنجی نشان می‌دهد که ۴۹ درصد از صهیونیست‌ها با محدودیت‌های عمومی، مخالف هستند. در حالی که ۴۳ درصد یهودیان اسرائیلی از این اقدام حمایت می‌کنند.

خبر دیگر از اراضی اشغالی اینکه، بالون‌های آتش‌زای فلسطینیان موجب آتش‌سوزی گسترده در شهرک‌های اسرائیلی شده است. سازمان آتش‌نشانی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که حداقل ۲۳ آتش‌سوزی طی یک روز در شهرک‌های جنوبی اراضی اشغالی روی داده است. در پی آتش‌سوزی‌های اخیر، حداقل ۸ هکتار از کشت‌زار‌های نزدیک شهرک کیبوتزیم کیسوفیم، نابود شده است. آتش‌سوزی در بخش‌های جنوبی اراضی اشغالی برای یازدهمین روز متوالی ادامه دارد.