تظاهرات مقابل اقامتگاه نتانیاهو

رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب از برگزاری تظاهرات مقابل اقامتگاه نخست وزیر این رژیم خبر دادند.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» صدها تن از مخالفان « بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر اسرائیل مقابل اقامتگاه وی در بیت‌المقدس و همچنین مقابل اقامتگاه خانواده نتانیاهو در «قیصریه» تظاهرات کردند. پیش از شروع این تظاهرات پلیس مسیرهای منتهی به خیابانهای محل اقامت نتانیاهو را مسدود کرد. معترضان در تجمع امشب فریاد می‌زدند که تنها نتانیاهو مقصر نابسامانی‌های موجود است. تظاهرکنندگان نتانیاهو را عاملی مقابل اجرای دموکراسی در فلسطین اشغالی می‌دانند.

چندی قبل رسانه‌ها از برگزاری تجمع اعتراضی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سواحل تل آویو خبر دادند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» ده‌ها معترض به  نخست وزیر رژیم  اسرائیل با وجود ممنوعیت تجمع  به خاطر کرونا، علیه وی در سواحل تل آویو شعار سر دادند. این معترضان از جنبش موسوم به «جنایت نخست وزیر» بودند که با دست داشتن تصاویری از نتانیاهو با وجود محدودیت وضع شده به دلیل شیوع کرونا  در سواحل تل آویو علیه وی شعار دادند.

نارضایتی عمومی از نحوه مقابله  نتانیاهو با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، هزاران نفر را در فلسطین اشغالی  به خیابان‌ها کشانده و  معترضان خواستار استعفای نتانیاهو از سمت خود هستند.  نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام فساد  مالی است.

 این دور از تظاهرات بزرگترین تظاهرات علیه نتانیاهو  از سال 2011 به این سو است و  پلیس بارها با جمعیت حاضر با خشونت برخورد کرده است.