دومین تجمع تظلم خواهی خریداران تعاونی شماره ۲ مسکن کارکنان شهرداری قدس

پیش از ظهر امروز چهارشنبه 25 فروردین ماه برای دومین بار تعدادی از خریداران تعاونی مسکن مهر خود مالکی شماره 2  کارکنان شهرداری قدس به جهت پیگیری مشکلات خود مقابل فرمانداری شهرستان قدس تجمع کردند تا صدای خود را به مسئولان برسانند این افردا در گذشته در تاریخ 25 ابان ماه سال گذشته نیز به جهت پیگیری خواسته های خود تجمع کرده بودند.

بر اساس این گزارش تعدادی از این افراد که با مشکلات متعددی روبرو شده و نتوانستند که تاب بیاورند اقدام  به تجمعی تظلم خواهانه در مقابل فرمانداری قدس کردند تا بتوانند از نزدیک موضوعات مربوطه را به گوش مسئولان شهرستان برسانند .

در ادامه بعد از حضور این افراد مقابل فرمانداری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قدس با حضور در میان این افراد جلسه ای را تشکیل داد تا در مسیر موضوعات مربوطه به این تظلم خواهی که امروز برگزار شد قرار بگیرد .

این تجمع در پایان در محل سالن جلسات فرمانداری قدس به یک جلسه تبدیل شد تا از میان افرادی که با مشکلات عدیده ای که  در خصوص مسکن های خریداری شده . ... روبرو شده اند تعدادی به عنوان نماینده انتخاب شده و پیگیر موارد مرتبط در ادامه موضوع باشند .

در بخش دیگری از این گزارذش گفتگویی را با سید علی اینانلو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قدس داشتیم که وی در خصوص این موضوع بیان کرد: امروزتعدادی از افردای که متقاضی یا خریدار مسکن در کویی فرزان بوده اند اینجا  حضور پیدا کردند تا پیگیر مشکلات مربوطه به خود باشند و ما نیز سعی میکنیم با حضور نمایندگانشان جلسه ای را با مسئولان مربوطه انجام دهیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مرحله اول موضوعات مربوطه به  این مورد را پیگیری خواهیم کرد تا در جریان مراحل اصلی پروژه به طور کامل قرار بگیریم و از تمام جوانب کار هم در خصوص مراحل  ساخت و ساز صورت گرفته و تعهدات طرفین  اطلاعات کامل را داشته باشیم و امیدواریم تا این موضوع را به نتیجه برسانم و اینکه  به تمام افراد حاضر این موضوع را نیز عنوان کرده ایم از طریق مراجع قضایی  نیز میتوانند  موضوع را پیگیری کنند اما به هر حال ما به عنوان خادمان این مردم موضوع مربوطه را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

تجمع اعتراض آمیز

تحمغ تظلم خواهی