مسجد شکر به موزه ای ملی و بین المللی تبدیل شود

وجه الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی، به نقش مهم سپاه در ادوار مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران ۸ سال دفاع مقدس نقش ارزنده ای برعهده داشته است.

 
وی افزود: سپاه و بسیج جزو نهادها و دستگاه هایی هستند که نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های مربوطه دارند.
 
استاندار خراسان جنوبی افزود: سپاه و بسیج می توانند در زمینه اجرای طرح های عمرانی، سازندگی، زیربنایی و نیز اجرای پروژه های بزرگ و کوچک نقش مهمی در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در استان ایفا کند.
 
خدمتگزار با اشاره به ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: آمریکای جنایتکار بار دیگر در صحرای طبس مفتضح شده و با شکستی تاریخی برای همیشه گزینه نظامی آنان به فراموشی سپرده شد.
 
وی، مسجد شکر طبس را نماد استکبارستیزی و شکست استکبار دانست و تصریح کرد: این مسجد باید به موزه ای ملی و بین المللی تبدیل شود تا همه دنیا شکست استکبار را به نظاره بنشینند.
 
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در حادثه ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ آبرو و حیثیت بین المللی آمریکا زیر سؤال رفت، افزود: در واقع خداوند متعال مطابق با آموزه های دینی و قرآنی مکر آمریکا را به خودشان بازگرداند و آنها را مفتضح ساخت. 
 
دیدار استاندار با فرمانده سپاه خراسان جنوبی
 
سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار، سپاه را مولود اندیشه امام و انقلاب دانست و گفت: درحال حاضر ۳۲۰ هزار نفر بسیجی سازماندهی شده در استان در 3 هزار رده مقاومتی به فعالیت مشغول هستند.
 
وی، برگزاری اردوهای جهادی در استان را ظرفیت بسیار خوبی دانست و افزود: در سال گذشته ۶۶ گروه جهادی با ۱۴۰۰ نفر نیرو در نقاط مختلف استان به ارائه خدمت پرداختند.
 
فرمانده سپاه خراسان جنوبی به برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق غرب کشور اشاره و اظهار کرد: در سال گذشته ۱۲ هزار نفر در سه نوبت از خراسان جنوبی به این مناطق اعزام شدند.