کشف ۳ کیلوگرم هروئین فشرده از قاچاقچیان

در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو 405 در شهرستان نهبندان سه کیلوگرم هروئین فشرده از قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ"مجید شجاع" در این رابطه گفت: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل‌آباد نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی به داخل ایستگاه بردند که در بازرسی از خودرو دو کیلو و 220 گرو هروئین فشرده کشف شد و چهار متهم دستگیر و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به شناخت کامل متهمان دستگیر شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و حرفه‌ای بودن قاچاقچیان دستگیر شده، خودروی توقیف شده که به پارکینگ منتقل شده بود مجدداً مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بازرسی مجدد از خودرو 780 گرم هروئین پودری که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاساز شده بود کشف شد.

شجاع خاطرنشان کرد: متهمان که در زندان بودند با پرونده‌ای جدید به دادسرا معرفی شدند.

کشف یک و نیم تن پیاز زعفران قاچاق در شهرستان "فردوس"

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف یک تن و 700 کیلوگرم پیاز زعفران قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هوشنگی در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان فردوس هنگام گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این وانت نیسان مقدار یک تن و 700 کیلوگرم پیاز زعفران قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل بود کشف کردند.

هوشنگی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 51 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس خاطرنشان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برخورد موتور سیکلت و پراید راکب موتور را به کام مرگ برد

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از برخورد یک دستگاه سواری پراید با موتورسیکلت در محور "فردوس- دیهوک" و مرگ راکب موتورسیکلت خبر داد. 

سرهنگ محمد هوشنگی در این رابطه گفت: با گزارش مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پراید با موتورسیکلت در محور "فردوس-دیهوک" مأموران پلیس راه فردوس و نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در اثر این حادثه رانندگی راکب موتورسیکلت که فردی 78 ساله بود به شدت مجروح شد و بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.

هوشنگی بیان کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را ورود غیرمجاز راکب موتور سیکلت از فرعی به جاده اصلی اعلام کردند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ضمن تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: ورود غیرمجاز از جاده فرعی به اصلی یکی از علل وقوع تصادفات جاده‌ای است که از تمام رانندگان تقاضا می‌شود با رعایت حق تقدم و رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه حافظ جان خود و دیگران باشند تا شاهد وقوع این گونه حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.