گازرسانی
به روستاهای قهستان به زودی آغاز می‌شود

محمد بشیری‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار قهستان اظهار داشت: مدیریت در جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم و تلاش برای آبادانی کشور است و این تغییرات در حوزه مدیریتی طبیعی است.

وی تصریح کرد: همه تصدیق می‌کنند وضعیتی که امروز در شهرستان درمیان حاکم است، جوی آرام و امید بخش و محیطی صمیمی، همدل و با انگیزه مشترک برای کار، تلاش و سازندگی است.

فرماندار درمیان خاطرنشان کرد: گازرسانی به شهر قهستان انجام شده و به زودی عملیات گازرسانی به روستاهای این بخش نیز شروع خواهد شد.

بشیری‌زاده افزود: انتظار داریم همانگونه که با بخشدار سابق در راستای خدمت به مردم همکاری شده است با بخشدار جدید هم این روند  ادامه یابد تا بخش قهستان به جایگاهی که باید برسد.

رویکرد نظام مبتنی بر محرومیت‌زدایی و ریشه کن کردن فقر در جامعه است

امام جمعه درمیان نیز در این مراسم با بیان اینکه اگر می‌خواهید محبوب خدا باشید باید با خلوص نیت رفتار کنید اظهار داشت: همه مسئولان باید در مقابل خداوند و مردم پاسخگو باشند و اساسی‌ترین و ریشه‌ای‌ترین مسئولیتی که بر دوش ماست مسئولیت پذیری در برابر خداوند متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حسینی با بیان اینکه رویکرد نظام مبتنی بر محرومیت زدایی و ریشه کن کردن فقر در جامعه است افزود: همه مسئولان باید در راستای کاهش و ریشه کن کردن فقر در جامعه مشارکت کنند و همه باید کمک کنیم و از حاشیه‌ها پرهیز کنیم و روی اولویت‌های شهرستان متمرکز شویم.

امام جمعه قهستان نیز در این مراسم اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت خدمت‌گزاری یک نعمت است و باید یک خدمت صادقانه و بی‌منت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مصیب خزاعی بیان داشت: در راستای خدمت به مردم در هر موقعیت، مکان و مرتبه‌ای که باشیم باید خدمت صادقانه و به دور از حاشیه و هیاهو داشته باشیم و باید مسائل سیاسی را کنار بگذاریم و هدف اصلی رضای مردم و رضای پروردگار باشد.

وی اظهار امیدواری کرد در جهت عمران و آبادانی شهرستان بیش از پیش همه باهم همدل و همراه باشیم.

در پایان این مراسم از زحمات محمدرضا بیجاری قدردانی و مصطفی رستمی به عنوان بخشداری قهستان منصوب شد.