پیوند زوج مسلمان آمریکایی در رواق دارالرحمه حرم رضوی

 به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، شازیا پیارالی مسلمان ساکن ایالات متحده آمریکا اظهار داشت: آرامش معنوی و وصف‌ناپذیر حریم کبریایی امام رضا(ع) و وجود با برکت این امام همام، سبب شد تا مراسم عقد خود را در حرم شمس الشموس(ع) برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان از سراسر دنیا، حاجات خود را به واسطه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از خداوند طلب می‌کنند و حاجت روا می‌شوند، افزود: زیارت مضجع مطهر امام رضا(ع)، توفیق اقامه نماز جماعت در جوار این امام، بهره‌مندی از خدمات دفاتر پاسخگویی به سئوالات شرعی و طلب شفا برای بیماران، از جمله فعالیت‌های مذهبی بود که در حرم امام هشتم(ع) انجام دادم.

وی که در یکی از بیمارستان‌های پنسیلوانیا در ایالات متحده آمریکا به عنوان رادیولوژیست شاغل است، اظهار داشت: زائران غیرایرانی با عشق و ارادت به امام رضا(ع) و برای زیارت این امام همام، هزاران کیلومتر را طی می‌کنند.

وی با بیان اینکه شخصیت و سبک زندگی امام رضا(ع) این امام همام را ممتاز کرده است، افزود: ما با برگزاری مراسم عقدمان در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) می‌خواهیم شیوه و روش زندگی ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

این زائر غیر ایرانی یادآور شد: قبل از مراسم عقد، به زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف شدیم، زیرا از امام رضا(ع) روایت شده که هر کس حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند، همانند کسی است که من را زیارت کرده است.

شازیا پیارالی در پایان گفت: امامان الگوی زندگی ما هستند و من به مکان‌های زیارتی دیگر از جمله کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین مشرف شده‌ام و خوشحالم که توفیق زیارت امام رضا(ع) نیز نصیبم شد.