برخورد سواری پژو و پراید در رشتخوار 5 مصدوم برجای گذاشت

سید علی حسین زاده مسئول امداد و نجات هلال احمر شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار  چهل ماه نیوز، گفت: شب گذشته طی تماس تلفنی با مرکز پست جاده ای شهید رسولی شهرستان رشتخوار مبنی بر تصادف دو دستگاه خودروی سواری پژو و پراید بلافاصله تیم عملیاتی این پایگاه شامل دو امداد گر و یک نجاتگر به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه در رابطه با جزئیات این حادثه افزود: این برخورد ساعت22/55 شب گذشته در فاصله 22 کیلومتری شهرستان رشتخوار به تربت حیدریه به وقوع پیوست .

حسین زاده تعداد مصدومین این حادثه را 5 نفر اعلام نمود و افزود: پس از حضور تیم امداد و نجات جاده ای هلال احمر شهرستان رشتخوار در محل حادثه به 5 مصدوم این حادثه امداد رسانی شد.

مسئول امداد و نجات شهرستان رشتخوار شدت جراحات وارده به مصدومین را سطحی و از درمان سرپایی مصدومان این حادثه توسط اعضای این پایگاه خبر داد.

وی در پایان ضمن درخواست از رانندگان در جهت رعایت نکات راهنمایی و رانندگی خواست، هنگام رانندگی های طولانی مدت زمانی را برای استراحت در مسیر مسافرت خود در نظر بگیرند تا از حوادث رانندگی  و به خطر افتادن جان خود و دیگران جلوگیری کنند.