عرضه انواع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی با ارزان ترین تعرفه  در کشور؟

ماموت گروپ با دانش، تخصص و مهارت بالای پرسنل خود و با تکیه بر ماشین آلات بسیار پیشرفته، انواع مختلف سیستم های ابتکاری ساندویچ پانل ساختمانی را ایجاد می کند تا بتوانید سازه های مختلف خود از جمله، سوله، انبار، سردخانه، کارگاه و تمامی سازه های بزرگ و کوچک خود را با مناسب ترین و ارزان ترین ساندویچ پانل ها بسازید.
مطمئن باشید انواع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی ما طوری طراحی شده اند که با نیازهای عملی و خلاقانه شما مطابقت داشته باشند و هر ساختمانی را که تصور می کنید پایدار، جذاب و مقرون به صرفه کنند. ما در زمینه تولید انواع مختلف پانل تخصص داریم، محصولات ما شامل:

 

  انواع  ورق (ورق شادولاین، ورق فلاشینگ و ورق آبرو)
 ساندویچ پانل سردخانه ای
 ساندویچ پانل دورو نایلون
 ساندویچ پانل ساندویچ پانل دیواری دورو گالوانیزه
 ساندویچ پانل دیواری دورو آلوزینک 
 ساندویچ پانل دیواری یکرو گالوانیزه یکرو آلوزینک 
 ساندویچ پانل دیواری دورو آلومینیوم 
 ساندویچ پانل سقفی دورو گالوانیزه 
 ساندویچ پانل سقفی دورو آلوزینک 
 ساندویچ پانل سقفی یکرو گالوانیزه یکرو فویل 
 ساندویچ پانل سقفی یکرو آلوزینک یکرو فویل 
 ساندویچ پانل دورو آلومینیوم ورق ذوزنقه ای 
لازم به ذکر است بدانید که، کیفیت محصولات ماموت گروپ در مقایسه با محصولات مشابه داخلی و خارجی بسیار خوب است، برای این که مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده اند و برای تولید آنها از مواد درجه یک استفاده شده است.
ساندویچ پانل سردخانه ای و انواع ورق (ورق شادولاین، ورق فلاشینگ و ورق آبرو) تولیدی این شرکت جزو پر تقاضاترین محصولات عرضه شده در بازار است. آنها با تعرفه بسیار ارزان و با کیفیت تضمین شده برای مشتریان در سراسر کشور عرضه می شوند بنابراین جای تعجب نیست که تقاضای زیادی در بازار داخلی داشته باشند.
ماموریت ما در ماموت گروپ همکاری با مشتریان، صنعت و جوامع ساخت و ساز، برای حمایت و افزایش، پایداری و عملکرد محیط های ساخته شده است. 
  
ماموت گروپ به عنوان عضوی از صنعت ساندویچ پانل از طریق تیم تحقیق و توسعه اختصاصی خود و با پشتیبانی متخصصان داخلی توانسته مدل های مختلف و به روز انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری را با کیفیت کاملا خیره کننده تولید کند. قرار است در ادامه مطلب شما را با ۷ ویژگی مهم و ارزشمند ساندویچ پانل های تولیدی این شرکت آشنا کنیم، اگر به دنبال خرید ارزان قیمت و با کیفیت انواع پانل هستید، توصیه می کنم برای بالا بردن اطلاعات خود ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

آشنایی با ۷ ویژگی مهم و ارزشمند ساندویچ پانل های تولیدی ماموت گروپ ؟

۷ ویژگی مهم و ارزشمند ساندویچ پانل های تولیدی ماموت گروپ که قرار است در ادامه بیشتر با آنها آشنا شوید عبارت است از:
1. قیمت ارزان انواع ساندویچ پانل و مقرون به صرفه بودن آنها
2. کیفیت استثنایی و تضمین آن ها
3. قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان 
4. سطح عایق صوتی بسیار بالا
5. سطح عایق رطوبتی  بسیار بالا
6. سطح عایق حرارتی بسیار بالا
7. وزن بسیار کم و قابل قبول

 

این ۷ ویژگی مهم چه در هنگام تولید و چه در هنگام فروش، همواره از سوی مجموعه ماموت گروپ مورد تاکید قرار می گیرد و سعی می شود بهترین نوع ساندویچ پانل به مشتریان ارائه شود. حال به صورت کلی به شرح این ۷ ویژگی می پردازیم. 

- قیمت ارزان انواع ساندویچ پانل و مقرون به صرفه بودن آنها:

بدون شک قیمت ارزان و مقرون به صرفه بدون تمامی پانل ها و ورق های تولیدی این شرکت مانند، ساندویچ پانل سردخانه ای، ساندویچ پانل دیواری دورو آلوزینک، ساندویچ پانل دورو نایلون، ساندویچ پانل سقفی یکرو گالوانیزه یکرو فویل همیشه مد نظر این مجموعه بوده است. شما همیشه می توانید با تعرفه بسیار ارزان تمامی این محصولات را از ما همراه با تخفیفات استثنایی خریداری کنید.

- کیفیت استثنایی و تضمین آن ها:

مجموعه ما تنها بر روی سود تمرکز نمی کند، بلکه کیفیت محصولات و خدماتی را که ارائه می دهد در نظر می گیرد زیرا می داند که چقدر برای مشتریان این موضوع اهمیت دارد. برای این که بتوانیم به طور کامل کیفیت ساندویچ پانل های تولیدی این شرکت را برای مشتریان بازگو کنیم، الزامات مختلفی را ما برای تولید محصولات خود در نظر گرفته ایم که شامل موارد زیر است:
 طول عمر: مدت زمانی که ساندویچ پانل دیواری یکرو گالوانیزه یکرو آلوزینک و ساندویچ پانل دیواری دورو آلومینیوم این شرکت و یا سایر محصولات تولیدی ما می تواند عملکرد خود را در محیط های داخلی و خارجی به خوبی انجام دهد در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار بیشتر است. این موضوع با آزمایشات مختلف ثابت شده و شما می توانید نتایج آزمایشات را در وب سایت ماموت گروپ مشاهده کنید.
   
 برآورده شدن نیازها: ساندویچ پانل دیواری دورو آلومینیوم، ساندویچ پانل سقفی دورو گالوانیزه یا ساندویچ پانل سقفی دورو آلوزینک ما طوری طراحی شده اند تا نیازهای خاصی را در حوزه ساخت و ساز برآورده کنند یا مشکل خاصی را برای مشتری حل کنند مانند، رطوبت، حرارت، صوت، وزن و غیره که در ادامه با آنها آشنا می شویم.
 هزینه در مقابل نیاز: هزینه تولید و عرضه ساندویچ پانل ماموت در مقایسه با میزان خواسته یا نیاز مشتری بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر از مراکز دیگر است.
 امنیت: سطح ایمنی ساندویچ پانل های تولیدی ماموت گروپ، به این معنا که مشتری در استفاده از آن ها احساس راحتی می کند و به راحتی می تواند با تجهیزات ساده آنها را روی سازه خود نصب کند.
 قابلیت استفاده: سهولت استفاده از انواع مختلف ساندویچ پانل سردخانه ای، ساندویچ پانل دورو نایلون یا سایر محصولات تولیدی این شرکت مانند ساندویچ پانل سقفی یکرو گالوانیزه یکرو فویل ،ساندویچ پانل سقفی یکرو آلوزینک یکرو فویل  و ساندویچ پانل دورو آلومینیوم ورق ذوزنقه‌ای باعث شده تا مشتریان ما در هزینه و زمان ساخت و ساز بسیار صرفه جویی کنند.
 بهره وری: توانایی ساندویچ پانل های تولیدی ماموت گروپ در صرفه جویی در هزینه مشتری، کمک به محیط زیست یا ساده سازی فرایند نصب بسیار موثر هستند و همین امر باعث بالا رفتن بهره وری مشتریان ما می شود.

 

  اینها تنها تعدادی از الزاماتی است که ما برای محصولات خود در نظر می گیریم، زیرا مشتریان از محصولات تولیدی این شرکت انتظار دارند. 

- قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان:

قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان از دیگر ویژگی های مهم و ارزشمند ساندویچ پانل های تولیدی ماموت گروپ است. اکثر پانل های این مجموعه از ورق های ضد آب و عایق مانند ورق شادولاین، ورق فلاشینگ، ورق آبرو تولید شده اند، به همین دلیل به راحتی می توانید در محیط های مختلف مانند سردخانه ها، انبار ها، و نمای بیرونی ساختمان آنها را با آب و مواد پاک کننده شستشو داده و تمیز کنید.

 

  سطح عایق صوتی بسیار بالا:

ساندویچ پانل ماموت در برابر عناصر محیطی مختلف از جمله صوت مقاوم است. اگر در مکانی زندگی میکنید که آلودگی صوتی در آنجا بیشتر است یا مجموعه شما آلودگی صوتی زیادی ایجاد می کند، می توانید از ساندویچ پانل سقفی دورو گالوانیزه ، ساندویچ پانل سقفی دورو آلوزینک و دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید. به دلیل استفاده از ورق گالوانیزه در لایه بیرونی ساندویچ پانل و نیز استفاده از پشم سنگ در هسته داخلی، ساندویچ پانل های ما قابلیت جذب بیشترین ارتعاشات صدا را دارند.

- سطح عایق رطوبتی  بسیار بالا:

از دیگر ویژگی های مهم ساندویچ پانل سقفی و دیواری این شرکت، ضدآب و ضد رطوبت بودن آنها است. ما برای تولید پانل های ضد آب از روکش و عایق میانی بسیار با کیفیت با طول عمر بالا استفاده می کنیم. روکش هایی مانند ورق فلاشینگ و ورق شادولاین و عایق میانی مانند فوم عایق رطوبتی و حرارتی.
 
 

- سطح عایق حرارتی بسیار بالا:

ساندویچ پانل های عایق حرارتی ماموت گروپ از بهترین پانل ها در بازار داخلی به شمار می روند، آنها از مواد مختلف مانند عایق پشم سنگ، ورق های ضد حریق ساخته شده اند. آنها می توانند تا ۵۰ درصد از بروز آتش سوزی در سازه شما جلوگیری کنند.

- وزن بسیار کم و قابل قبول:

همه ما می دانیم که یکی از دلایل مهم استفاده از ساندویچ پانل ها، وزن سبک آنها است. به دلیل استفاده از مصالح مدرن با وزن کم و با کیفیت فوق العاده بالا آنها نسبت به مصالح سنتی مانند، آجر، بتن ، خاک و سنگ سبک تر هستند.
ماموت گروپ در تولید انواع مختلف ساندویچ پانل سردخانه ای، ساندویچ پانل سقفی یکرو گالوانیزه یکرو فویل، ساندویچ پانل سقفی یکرو آلوزینک یکرو فویل و سایر محصولات تولیدی خود از مواد درجه یک استفاده می کند. شما می توانید با نازلترین قیمت بهترین محصولات را از ما خریداری کنید.
ماموت کد نمایندگی 5019 را در اختیار دارد و شما می توانید از این نمایندگی، تمامی نیاز های ساندویچ پانل خود را تامین کنید. شما می توانید اطلاعات کامل درباره انواع ساندویچ پانل را از وب سایت ما دریافت کنید. اگر علاقه مند به خرید ساندویچ پانل سردخانه ای یا انواع ورق با کیفیت و ارزان قیمت هستید با ما تماس بگیرید.

 

  تولید پانل